1403/5/22

کد خبر: 24833

1400-10-11 13:25:24

عزیزی: هدفم از عضویت در هلال احمر کمک به مردم کشورم است/ دوست دارم مدالم به موزه ورزش اهدا کنم

ملی‌پوش پارا تکواندو گفت: افتخار می‌کنم که عضو هلال احمر شدم و می‌توانم به مردم کشورم کمک کنم.

اصغر عزیزی متولد سال ۱۳۶۶ در آذربایجان شرقی است که بر اثر سانحه‌ای از ناحیه دست دچار معلولیت شد و به دلیل علاقه به ورزش‌های رزمی و قهرمانانی مانند هادی ساعی و یوسف کرمی وارد رشته تکواندو شد و در کنار ورزش، تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی تربیت بدنی ادامه داد.

او حدود ۷ سال است که به عضویت تیم ملی پارا تکواندو در آمده و در این مدت در رقابت های مختلف داخلی و برون‌مرزی توانسته است با کسب مدال‌هایی خوش رنگ برای کشور افتخار آفرینی کند.

ملی‌پوش پارا تکواندو کشورمان در گفتگو با وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین درباره عضویت در جمعیت هلال احمر بیان کرد: با توجه به اینکه به کار در این نهاد علاقه زیادی داشتم، پیش از این آموزش دوره‌های کمک‌های اولیه را گذراندم و بعد از صحبت با رئیس هلال احمر میانه، مراحل عضویت در این نهاد را انجام دادم تا بتوانم در صورت نیاز با حضور در مناطق آسیب دیده به مردم کشورم کمک کنم.

وی ادامه داد: پیش از این نیز یکی از مدال‌های جهانی‌ام را به مرکز خیریه معلولین اهدا کرده بودم و خوشحالم که امروز توانستم همراه با ورزشم، در بخش دیگری هم برای جامعه مثمر ثمر باشم.

عزیزی درباره علاقه‌اش به اهدا مدال خود به موزه ورزش اظهار داشت: قهرمانان کشورمان مدال‌های‌شان را به موزه اهدا کردند، و من هم دوست دارم بتوانم یکی از مدال‌هایی که در رقابت‌های برون مرزی کسب کرده‌ام را به موزه ورزش اهدا کنم تا در کنار افتخارات سایر رشته‌ها، مدال پاراتکواندو نیز در موزه وجود داشته باشد.

هوگوپوش تیم ملی درباره تمرینات خود در پایان گفت: این روزها که شیوع بیماری کرونا باعث تعطیلی اردوهای تیم ملی و باشگاه‌های ورزشی شده است، برنامه تمرینی را از سرمربی تیم ملی دریافت کردم و هر روز در منزل تمرین می کنم تا سطح آمادگی جسمانی‌ام حفظ شود و برای مسابقات آینده آماده باشم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu