1403/5/22

کد خبر: 24987

1400-10-11 13:25:24

جاهدی: اهدا مدالم بهانه ای برای ادای احترام به مقام شهیدان سلامت بود/ نشان قهرمانی باید در دستان خانواده شهدا باشد

ملی پوش پارا کانو گفت: جایگاه شهیدان از من بالاتر است و باید مدال قهرمانی در دستان خانواده آنها باشد.

اسلام جاهدی، ملی پوش پارا قایقرانی کشورمان در گفتگو با وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: زمانی که خبر شهادت آرزو باهو، پرستار و مدافع سلامت استان هرمزگان، را شنیدم با مسئولان هیئت درباره اهدا مدال طلای خودم صحبت کردم و هماهنگی های لازم را برای حضور در منزل این بانو شهید انجام دادیم و خوشبختانه در حضور مسئولان این اهدا صورت گرفت.

وی ادامه داد: اهدا مدالم که در رقابت های قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ ازبکستان کسب کردم، بهانه ای بود تا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کنم چرا که کادر درمان نیز مانند ما ورزشکاران سختی های بسیاری را تحمل کردند و برای حفاظت جان مردم کشور از جان خود گذشتند و اکنون آنها قهرمانان ایران هستند و باید مدال در دستان آنها باشد.

ملی پوش پاراکانو گفت: از تمام مردم کشورم می خواهم که دستورات ستاد پیشگیری کرونا را رعایت کنند تا به این وسیله زحمات پزشکان و کادر درمان را جبران کنیم و شاهد از دست دادن آنها نباشیم.

ورزشکاران هرمزگان در خط مقدم همدلی قرار دارند احمد مرادی، رییس هیئت هرمزگان عنوان کرد: پس از شهادت این بانوی بزرگوار تصمیم گرفتیم، طی مراسمی از زحمات او قدردانی کنیم و اسلام جاهدی داوطلبانه مدال طلای خود را به خانواده وی اهدا کرد. این مراسم با حضور معاون وزیر بهداشت و مسوولین استان برگزار شد. مرادی در پایان اظهار داشت: در طول مدت شیوع بیماری کرونا هیئت هرمزگان و ورزشکاران استان با حضور در رزمایش و نیز با اهدای مدال به کادر درمانی و اختصاص یک سالن ورزشی برای درمان بیماران در خط مقدم همدلی قرار داشتند.  

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu