1403/5/22

کد خبر: 25215

1400-10-11 13:25:24

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین تهران/ منصور نم‌نم انتخاب شد

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین تهران ظهر امروز در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مجمع انتخاباتی هیئت تهران به ریاست سیدمحمد شروین اسبقیان رییس و کشاورز نوری معاون امور استان‌های فدراسیون، رضا گل‌محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان و نایب رئیس مجمع، روسای هیئت‌های شهرستانی، نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران و باشگاه‌ها، دوشنبه ۱۹ خرداد ماه تشکیل شد.

گفتنی است، از مجموع هشت کاندیدایی که برای این انتخابات ثبت‌نام کرده بودند عبدی‌پور، نم‌نم، قلیچ‌خانی و موچانی به‌عنوان کاندیداهای حاضر در جلسه به بیان برنامه‌های خود پرداختند، همچنین شوقی و فخرا انصراف دادند، میرشفیعی و یعقوبی نیز در این جلسه غیبت داشتند.

بدین ترتیب، «منصور ع نم‌نم» با اخذ ۹ رأی از مجموع ۱۶ رأی مأخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان تهران انتخاب شد.

در پایان جلسه، رییس فدراسیون ضمن اهداء لوح تقدیر از زحمات سیدمجید طباطبائیان، رئیس اسبق این هیئت قدردانی کرد و از تمامی اعضا خواست که در توسعه ورزش جانبازان و معلولین، رئیس جدید را حمایت کنند.‌

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu