1403/5/22

کد خبر: 25378

1400-10-11 13:25:24

علیپور: می‌خواهم ۴ دوره پارالمپیک را تجربه کنم/ تمریناتم را در خانه پیگیری کردم

ملی‌پوش والیبال نشسته از اهداف و تمریناش در روزهای شیوع بیماری کرونا گفت.

میثم علیپور متولد خردادماه سال ۱۳۶۸ در استان گیلان و شهر بندرانزلی است که در سال ۱۳۸۶ در سانحه تصادف دچار معلولیت شد. او به دلیل علاقه زیادی که به رشته والیبال داشت، از سال ۱۳۸۷ فعالیت ورزشی خود را در این رشته آغاز کرد.

علیپور اولین مدال طلای خود را در مسابقات قهرمانی کشور با تیم خراسان رضوی تجربه کرد و پس از آن ابتدا به تیم ملی جوانان و سپس به رده بزرگسالان دعوت شد و اکنون در کنار تیم ملی، در تیم باشگاهی مس شهر بابک کرمان بازی می کند.

ملی پوش والیبال نشسته کشورمان در گفتگو با وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: زمانی که تصادف کردم نتوانستم فعالیتم را در والیبال ایستاده ادامه دهم و برای اینکه به دوستان و اطرافیانم ثابت کنم که باز هم می توانم موفق باشم وارد دنیای والیبال نشسته شدم و خوشبختانه توانستم با کسب افتخارات مختلف، به هدفم برسم.

وی ادامه داد: در طول سال های فعالیتم خانواده ام مشوق و حامی اصلی من بودند و امیدوارم بتوانم با حضور موثر در رقابت های مختلف جهانی و پارالمپیک به بهترین شکل زحمات آنها و مربیانم را جبران کنم.

ملی پوش والیبال نشسته عنوان کرد: امیر نظری نخستین مربی ام در والیبال نشسته بود و پس از آن، در طول این سال ها با هادی رضایی سرمربی تیم ملی تمرین کردم و او در این مسیر زحمات زیادی برای من کشید که از او تشکر می کنم که این فرصت را در اختیارم قرار داد تا عضو تیم ملی باشم.

علیپور افزود: متاسفانه حضور در پارالمپیک لندن را از دست دادم اما تلاشم را چند برابر کردم و توانستم در لیست تیم اعزامی به ریو قرار بگیرم و در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ عنوان قهرمانی جهان را با تیم ملی ایران بدست آورم. آرزو دارم در طول زمان فعالیتم در تیم ایران، چهار دوره پارالمپیک را تجربه کنم.

وی اظهار داشت: از زمانی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرد برای اینکه آمادگی جسمانی ام را حفظ کنم، با نظر مربیانم تمرین با توپ و وزنه را در خانه پیگیری کردم تا با آغاز مجدد اردوها، مشکل آمادگی نداشته باشم.

ملی پوش والیبال نشسته گفت: از مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون، کادر فنی تیم ملی و انجمن والیبال نشسته تشکر می کنم که فضا را برای رشد استعدادهای این رشته هموار می کنند و حمایت خیلی خوبی از ملی پوشان دارند. در پایان نظر ملی پوش والیبال نشسته کشورمان را درباره این واژه‌ها جویا شدیم: والیبال نشسته: زندگی من است پارالمپیک: نهایت آرزوی هر ورزشکار دارای معلولیت ورزش: خانواده مدال طلا: آرزوی همیشگی ام در تمامی رویدادها است.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu