1403/5/23

کد خبر: 25903

1400-10-11 13:25:24

جدیدترین رنکینگ پاراتکواندوکاران/ هوگوپوشان ایران در جمع برترین ها 

رنکینگ ماه "جولای" پاراتکواندو از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد.

به گزارش وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، رنکینگ پاراتکواندوکاران در ماه جولای از سوی فدراسیون جهانی مشخص شد.

بر این اساس"مهتاب نبوی" نخستین بانوی پاراتکواندوکار کشورمان، در وزن ۵۸- کیلوگرم (K41) با ۸۲٫۵۰ امتیاز جایگاه خود را در رده نخست حفظ کرد.

"سعید صادقیان‌پور" نماینده وزن ۶۱- کیلوگرم (K42 ) با ۱۹۳٫۵۰ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. "سجاد جوانبخت" دیگر هوگوپوش کشورمان در این وزن و کلاس (K44 )  با ۴۷٫۳۴ امتیاز در رده دوازدهم ایستاد.

"محمدرضا شعبانی" هوگوپوش وزن ۷۵- کیلوگرم (K42) با کسب ۷۹٫۹۳ امتیاز رده چهارم را به خود اختصاص داد و "مهدی کردلو" دیگر نماینده این وزن با ۸٫۸۲ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفت.

"احمد نریمانی" پاراتکواندوکار وزن ۷۵+ کیلوگرم (K42) با ۱۷۶٫۳۰ امتیاز همچنان صدرنشین است و "مهدی بهرامی آذر" در همین وزن (K43) با ۹۶٫۵۰ امتیاز جایگاه دومی خود را حفظ کرد.

"مهدی پوررهنما" نماینده کشورمان در پارالمپیک توکیو، در وزن ۷۵- کیلوگرم (K44 ) با ۱۸۱٫۸۴ امتیاز در رده سوم ایستاد. "محمود جعفرزاده" نیز با ۴۷٫۹۷  امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت. "علیرضا بخت" در این وزن جایگاه چهل و هفتم را به خود اختصاص داد.

"اصغر عزیزی" دیگر نماینده وزن ۷۵+ کیلوگرم (۴۴ K) که سهمیه پارالمپیک توکیو را دارد با ۱۴۱٫۱۸ امتیاز همچنان در جایگاه چهارم قرار دارد. "حامد حق‌شناس" دیگر نماینده کشورمان در این وزن با ۴۰٫۳۸ امتیاز در رده شانزدهم ایستاد. "محسن عبدی" در این وزن نیز جایگاه پنجاه و نهمی را به خود اختصاص داد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu