1403/5/23

کد خبر: 26456

1400-10-11 13:25:24

سمیرا ارم: با مدال مسابقات کشوری در کلاس درس حاضر شدم/ موفقیت‌هایم انگیزه‌ی ادامه مسیرم است

بانوی ملی‌پوش تیم پاراتیراندازی گفت: در کلاس دانشگاه، سمینارم را در حالی ارائه کردم که مدال مسابقات کشوری بر گردنم بود.

سمیرا ارم متولد سال ۱۳۶۴ از فارس است که از طریق جامعه معلولین این استان با ورزش آشنا شد. پس از دو سال حضور در والیبال نشسته، فعالیت خود را در رشته پاراتیراندازی آغاز کرد تا در کنار تحصیل در مقطع ارشد مهندسی شیمی، با کسب مدال های خوش رنگ برای تیم ملی و کشورمان افتخار آفرینی کند.

او توانست در رقابت‌های قهرمانی جهان کره جنوبی و نیز استرالیا سهمیه پارالمپیک توکیو را در دو ماده تپانچه ۵۰ متر و ۱۰ متر بدست آورد و اکنون تمرینات خود را زیر نظر سرمربی تیم ملی در منزل پیگیری می‌کند.

ملی‌پوش پارا تیراندازی کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: پس از اینکه عملکرد مناسبی در مسابقات کشوری داشتم سال ۱۳۹۴ به تیم ملی دعوت شدم و توانستم در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۵ کرواسی سهمیه پارالمپیک ریو را بدست آورم و حضور در این بازی‌ها برای من دستاورد بزرگی بود.

وی ادامه داد: ورزش روحیه‌ام را خیلی افزایش داد تا جایی که با مدال مسابقات کشوری که بر گردنم بود وارد کلاس دانشگاه شدم و سمینارم را ارائه دادم. چرا که زمان برای رفتن به منزل را نداشتم و بلافاصله از اتمام رقابت‌ها به دانشگاه رفتم. موفقیت در ورزش به قدری انگیزه‌ام را بالا برده بود که توانستم تحصیلاتم را نیز با اشتیاق بیشتری ادامه دهم.

دارنده مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا افزود: الگوی ورزشی خاصی ندارم و همیشه سعی کردم مانند افرادی باشم که مثبت فکر می کنند و برای رسیدن به اهدافم با امیدواری تلاش کنم.

ارم تصریح کرد: تلاش و اراده‌ام، انگیزه‌ای شد تا فعالیتم را در دنیای ورزش ادامه دهم و البته خانواده و نیز امیری سرمربی تیم ملی از من حمایت کردند و مشوق‌هایم برای تداوم مسیرم بودند.

ارم اظهار داشت: اگر باز هم به گذشته برگردم به طورحتم رشته تیراندازی را انتخاب می کنم و شاید خیلی زودتر از قبل، وارد ورزش شوم چرا که حس رسیدن به اهدافم بسیار لذتبخش است.

وی عنوان کرد: در طول این سال ها سعی کردم بهترین خودم در هر رویداد ورزشی باشم و اگر با توانایی‌هایی که امروز دارم به گذشته برگردم در مسابقات بهترین مدال ها را کسب می‌کنم اما من به گذشته‌ام به این شکل نگاه نمی کنم و سعی می‌کنم بر حسب تجربه در هر رقابتی بهترین نتیجه را کسب کنم.

ملی‌پوش پاراتیراندازی در پایان گفت: ابتدا که پارالمپیک توکیو به خاطر شیوع کرونا به تعویق افتاد نگران شدم اما این موضوع باعث نمی شود نا امید شوم و به طور حتم با قدرت بیشتری برای رسیدن به اهدافم تلاش می کنم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu