1403/5/23

کد خبر: 26792

1400-10-11 13:25:24

مجمع عمومی سالیانه استان زنجان/ بررسی وضعیت تمرینی رقیه شجاعی ملی‌پوش پارالمپیکی کشورمان از سوی رئیس فدراسیون

مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان با حضور رئیس فدراسیون امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مجمع عمومی سالیانه هیئت زنجان به ریاست اسبقیان و با حضور خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان، حسینی نماینده آموزش و پرورش استان، مرادی رئیس، قادری نیا نایب رئیس هیئت، کمال عشق و آذر همایون پور نمایندگان مربیان، داوران، ورزشکاران، باشگاه های ورزشی، روسای هیئت های شهرستانی امروز سه شنبه ۲۸ مرداد ماه در سالن اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد.

در ابتدا جلسه، مهدی مرادی رئیس هیئت درباره عملکرد هیئت در سال گذشته، امکانات و تجهیزات سالن ورزشی هیئت مطالبی را ارائه داد.

اسبقیان، ضمن قدردانی از برگزاری این مجمع بر اساس پروتکل‌های بهداشتی، گفت: زنجان جزو استان‌هایی است که در حوزه قهرمانی توانسته نتایج خوبی را در رشته های مختلف کسب کند. امیدواریم روندی که تا به امروز در این عرصه شاهد بودیم، با ثبت نتایج بهتر، تداوم داشته باشد.

رئیس فدراسیون، با اشاره به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر حمایت ویژه از ورزش جانبازان ومعلولین، اظهار کرد: این مصوبه ابلاغیه ای از سوی رئیس جمهور و به معنای قانون است که برای ۱۶ دستگاه اجرایی وظایفی را مشخص کرده است. تشکیل این ستاد به ریاست وزیر ورزش و دبیری فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین در وزارت ورزش و جوانان، نشان از اهمیت این موضوع دارد و تا به امروز، هفت هیئت استانی از مصوبات این ستاد بهره‌مند شده‌اند و امیدواریم استان زنجان نیز در آینده نزدیک از این موضوع منتفع شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان عنوان کرد: امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شرایطی برسیم که دوباره شاهد بازگشایی باشگاه‌ها و آغاز فعالیت‌های ورزشی باشیم.

خلیلی در بیان کرد: زنجان در مقایسه با جمعیت و وسعت این استان توانسته ورزشکاران مستعدی را به تیم‌های ملی معرفی کند و مدال‌های ارزشمندی را در رقابت‌های ملی، بین‌المللی، آسیایی و جهانی کسب نماید.

گفتنی است پس از پایان مجمع، اسبقیان با رقیه شجاعی ملی پوش پاراتیراندازی کشورمان درباره وضعیت تمرینی و تجهیزات مورد نیاز این ورزشکار، با او گفتگو کرد.

همچنین رئیس فدراسیون به همراه حمزه پور معاون اداره کل ورزش جوانان، مسئولین هیئت، هادی مسئول انجمن ID و ژیلایوسفی قهرمان پاراآسیایی جاکارتا از سالن‌های ورزرشی و دفتر هیئت بازدید کرد.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu