1403/5/23

کد خبر: 26808

1400-10-11 13:25:24

محمدی فر: پیگیر واگذاری مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد به هیئت استانیم/ روند برگزاری مسابقات مجازی ادامه خواهد داشت

در ارزیابی عملکرد استان‌ها که پایان سال ۹۸ صورت گرفت، هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی با ۸۴۱ امتیاز، مکان سوم را در گروه «الف» کشوری، به خود اختصاص داد.

به همین دلیل، گفتگویی با رئیس هیئت این استان انجام دادیم که آن را می‌خوانید.

مجید محمدی فر در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: سال گذشته، هیئت در بعدهای مختلف ورزش قهرمانی، ورزش همگانی، فرهنگی و... فعالیت های مختلفی را پشت سر گذاشت و در رقابت های قهرمانی کشور شنا، دوومیدانی، بوچیا، وزنه برداری و کم توانان ذهنی و نیز لیگ باشگاهی بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته نمایندگانی از استان ما حضور داشتند. همچنین مسابقات مختلف انتخابی استان را به منظور معرفی تیم در رقابت های کشوری و جام حذفی برگزار کردیم.

رئیس هیئت خراسان رضوی ادامه داد: در مسابقات برون مرزی نیز، در رشته های تیروکمان و شنا ورزشکارانی از استان در تیم ملی حضور داشتند. در بخش داوری و مربیگری نیز، وحید خراسانی به عنوان داور والیبال نشسته در رقابت های بین المللی امارات قضاوت کرد و مهدی ضیایی نیز در دوره دانش افزایی مربیگری ژاپن حاضر شد.

وی گفت: در کلاس های آموزشی داوری و مربیگری هایی که در کشور برگزار شد نمایندگان استان ما حضور داشتند و همچنین توانستیم دوره داوری دوومیدانی و والیبال نشسته را نیز برگزار کنیم.

محمدی فر افزود: در مناسبت های مختلف در بخش ورزش همگانی برنامه هایی مانند همایش پیاده روی، ویلچررانی و... برگزار کردیم و در هیئت های مختلف شهرستان نیز با برپایی جشنواره ورزشی بومی محلی تلاش کردیم جانبازان و معلولین از دنیای ورزش دور نمانند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته در کنار مسئولین استان از آسیاشگاه شهید فیاض بخش بازدید کردیم و پیست دوومیدانی مجموعه ۱۵ خرداد نیز افتتاح شد. همچنین با حضور ۴۰۰۰ نفر توانستیم جشن روز ملی پارالمپیک را برگزار کنیم.

محمدی فر اظهار داشت: در سال جدید به دنبال واگذاری مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد به هیئت هستیم تا مانند دیگر استان ها بتوانیم بدون پرداخت هزینه ای، فضایی را برای ورزش در اختیار ورزشکاران استان قرار دهیم.

وی ادامه داد: سال ۹۸، از هیئت های شهرستانی بازدید کردیم و فعالیت های آنها را نیز زیر نظر داشتیم تا از روند ورزش و شرایط ورزشکاران مطلع باشیم و در صورت نیاز کمک های لازم را به آنها داشته باشیم.

وی عنوان کرد: در سال گذشته یکی از فعالیت های خوبی که در هیئت صورت گرفت، دیدار با پیشکسوتان و خانواده های آنها بود تا ثابت کنیم همچنان به یاد آنها هستیم و از شرایط شان غافل نشدیم و با هدایایی از آنها تقدیر و تجلیل کردیم.

رئیس هیئت افزود: در بخش ورزش همگانی به دنبال توسعه ورزش های الکترونیک هستیم تا در بین هیئت های کشور بتوانیم از پیشتازان این رشته باشیم. امسال نیز با همت شهرداری استان مسابقات را در این رشته با فراهم کردن فضایی برای بازی ورزشکاران ما برگزار کردیم.

محمدی فر بیان کرد: خوشبختانه در سال گذشته مسئولان استان به ما قول اهدای وسیله نقلیه را دادند که به دنبال دریافت آن هستیم تا شرایط رفت و آمد برای ورزشکاران مهیا شود.

رئیس هیئت خراسان رضوی در پایان گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا، به سمت مجازی شدن رقابت ها و تمرینات ورزشکاران حرکت کردیم. اگر شرایط این بیماری به همین صورت ادامه داشته باشد، باز هم مسابقات را به صورت مجازی برگزار خواهیم کرد تا ضمن حفظ سلامتی ورزشکاران، انگیزه و روحیه آنها را حفظ کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu