1403/5/23

کد خبر: 26820

1400-10-11 13:25:24

آگین: با نظرسنجی از باشگاه‌ها، پرونده لیگ ۹۸ را بستیم/ برگزاری مسابقات سال جدید به شرایط کرونا بستگی دارد

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر گفت: پرونده لیگ سال ۹۸ را بدون معرفی تیم‌های برتر به پایان رساندیم و آغاز فصل جدید مسابقات بستگی به شرایط جامعه نسبت به بیماری کرونا دارد.

مهرداد آگین رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: لیگ سال ۹۸ به دلیل شیوع بیماری کرونا نا تمام ماند اما با این وجود صبر کردیم تا اگر شرایط بهبود پیدا کند و بتوانیم مسابقات را برگزار کنیم، که متاسفانه وضعیت مناسب نشد و پرونده این دوره از رقابت‌ها بدون برگزاری ادامه مسابقات بسته شد.

وی ادامه داد: جلسه‌ای را در همین زمینه با حضور معاون فنی فدراسیون و نمایندگان باشگاه‌ها ‌و دیگر مسئولین انجمن برگزار کردیم و پس از بررسی نظرات ارائه شده و باتوجه به اینکه مسابقات ما به صورت پلی‌آف برگزار شده بود، پرونده لیگ سال قبل را بدون معرفی تیم‌های برتر به پایان رساندیم.

آگین افزود: نتیجه جلسه نیز به صورت رسمی و کتبا به باشگاه‌ها و هیئت‌های استانی مربوطه اعلام گردید.

وی عنوان کرد: در سال جاری اگر شرایط ویروس کرونا به همین روال باقی بماند هیچ یک از انجمن‌ها، به دلیل حفظ سلامتی ورزشکاران، رویدادی برگزار نخواهند کرد و همه منتظر بهبود شرایط به لحاظ این بیماری هستیم.

رئیس انجمن اظهار داشت: روند کاری ما برای لیگ و تیم ملی تحت تاثیر بیماری کرونا قرار دارد و برنامه‌ریزی هایمان به تعویق افتاده است.

وی تصریح کرد: اگر این بیماری به پایان برسد و سلامتی ورزشکاران و جامعه مانند گذشته تامین باشد، مسابقات لیگ، جام حذفی بانوان و مردان و نیز مسابقات بسکتبال ۳ نفره را برگزار خواهیم کرد.

رئیس انجمن در پایان گفت: امیدوارم که شرایط و فضا برای تمرین ملی‌پوشان در تمام رشته‌ها مهیا شود چرا که مدت زمان زیادی است که ورزشکاران از اردوها به دلیل کرونا دور مانده‌اند و از آمادگی جسمانی ایده‌آل خود فاصله گرفتند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu