1403/5/23

کد خبر: 27229

1400-10-11 13:25:24

نامگذاری سالن وزنه برداری به نام زنده یاد پهلوان سیامند رحمان

صبح امروز با حضور مسئولان ورزش کشور، مراسم نامگذاری سالن وزنه برداری فدراسیون به نام پهلوان رحمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، همزمان با سالروز ثبت رکورد ۳۱۰ کیلوگرم توسط پهلوان سیامند رحمان در پارالمپیک ریو و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره قهرمان ارزنده کشورمان، مراسم نامگذاری سالن وزنه برداری فدراسیون با حضور سرار آذرنوش، دکتر میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، دکتر صالحی امیری و خسروی وفا روسای کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک، دکتر احمدی معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران، عزیزی فرماندار اشنویه، دکتر احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، تابع دبیرکل و طلوع کیان مدیر روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، پدر پهلوان سیامند رحمان، اسبقیان رئیس، نصیبی و نصیری سرپرست نواب رئیس، حمیدی سرپرست دبیری، معاونین و مدیران فدراسیون، امان زاده رئیس هیئت استان آذربایجان غربی، رضازاده رئیس انجمن، رواسی سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری و برخی از ملی پوشان این رشته با رعایت پروتکل های بهداشتی امروز سه شنبه ۲۵ شهریور ماه برگزار شد.

در این مراسم، با پیشنهاد مسوولین پدر سیامند رحمان، از تابلوی سالن وزنه برداری به نام پهلوان فقید کشورمان رونمایی کرد. همچنین هدیه ای به رسم یادبود از سوی فدراسیون به پدر سیامند رحمان و نیز فرماندار اشنویه اهدا شد.

رئیس فدراسیون در مراسم بیان کرد: در طول سال هایی که به عنوان ورزشکار و یا مسئول ورزشی فعالیت کردم می توانم بگویم، افتخاری که سیامند رحمان برای کشورمان آفرید بی نظیر بود. او توانست مدال های خوشرنگی را در مسابقات و میادین مختلف بدست آورد و رکورد جهانی به نام ایران ثبت کند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) به فرزند مرحوم تختی فرمودند پسرم سعی کن پهلوان باشی نه قهرمان. سیامند رحمان پهلوان اخلاق مداری بود که در دل های ما نام، یاد و خاطره او به یادگار خواهد ماند.

رئیس فدراسیون در پایان ضمن آرزوی توفیق برای حاضرین، گفت: از حضورتمام مسئولان و عزیزانی که در این مراسم حضور پیدا کردند تشکر و قدردانی می کنم و معتقدم سیامند در دل مردم ایران زنده است.

گفتنی است در پایان مراسم، نادر مرادی و امیر جعفری به صورت نمادین به مهار وزنه پرداختند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu