1403/5/23

کد خبر: 27392

1400-10-11 13:25:24

تقدیر از همکاران جانباز فدراسیون در جلسه شورای مدیران

جلسه شورای مدیران امروز دوشنبه در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران امروز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه، با حضور اسبقیان رئیس، نصیبی و نصیری سرپرست نواب رئیس، حمیدی سرپرست دبیری، معاونین و مدیران برگزار شد و به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس از سیدباقری بازرس، گلشنی سرپرست معاون ورزش قهرمانی و عسگری مدیر فرهنگی همکاران جانباز و ایثارگر فدراسیون تجلیل صورت گرفت.

ابتدا جلسه اسبقیان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به بیایات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که صبح امروز به صورت مستقیم در فدراسیون پخش شد، گفت: هشت سال دفاع مقدس ما افتخار بزرگی برای ایران اسلامی است و خوشبختانه امروز توانستیم در فدراسیون میزبان جانبازان سرافراز جنگ تحمیلی باشیم.

رئیس فدراسیون از همکاران برای برگزاری این مراسم تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه نصیری سرپرست نایب رئیسی بانوان درباره عملکرد بانوان توضیحاتی را ارائه داد و گلشنی سرپرست معاون ورزش قهرمانی نیز به ارائه عملکرد بخش ورزش های همگانی پرداخت.

در پایان نیز نصیبی سرپرست نایب رئیس فدراسیون که به نمایندگی از اسبقیان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا حضور داشت، از پیگیری های فدراسیون جهت اخذ مجوزهای لازم برای آغاز اردوها و مسابقات ورزشی گزارشی ارائه کرد و گفت: روز شنبه ستاد مبارزه با کرونا دستورات لازم را در این زمینه به وزارت ورزش و جوانان ابلاغ خواهد کرد و بعد از آن در دسترس فدراسیون ها قرار خواهد گرفت.

عکس: رضا جوشقانی

 

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu