1403/5/23

کد خبر: 27598

1400-10-11 13:25:24

دیدار اسبقیان با معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار سمنان/ تجلیل خجسته‌پور از رئیس فدراسیون

رئیس فدراسیون با معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار سمنان امروز دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در پایان مجمع انتخاباتی هیئت سمنان، اسبقیان به همراه مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با خجسته پور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار سمنان امروز یکشنبه ششم مهر ماه دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار، خجسته‌پور از اسبقیان رئیس فدراسیون قدردانی کرد.

اسبقیان در این دیدار بیان کرد: حضور معاون استاندار، مدیران کل بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران نشان از اراده ی قاطع مسئولین این استان برای رفع مشکلات جانبازان و معلولین دارد.

وی ادامه داد: در بازدید از مجموعه ی ورزشی جانبازان و معلولین استان، ضمن تماس با مدیر شرکت توسعه ورزشی کشور در زمینه تسریع تکمیل و تجهیز این مجموعه صحبت کردم.

رئیس فدراسیون افزود: مصوبه ی شورای انقلاب فرهنگی پیرامون ورزش جانبازان و معلولین با امضای رئیس جمهور به تمامی دستگاه‌ها ابلاغ شده و لازم الاجراست.‌

وی تصریح کرد: در قوانین جدید، باشگاه‌های ورزشی تازه تاسیس، مکلف به تامین امکانات و انجام تمرینات ورزشی برای حداقل یک یا دو رشته ی ورزشی جانبازان و معلولین هستند.

اسبقیان اظهار داشت: از سرپرست ورزش و جوانان استان انتظار داریم با تشکیل شورای عالی ورزش همگانی به ریاست استاندار ، دستگاه‌های اجرایی استان را نسبت به مساعدت در توسعه ورزش همگانی جانبازان و معلولین توجیه و تشویق نماید.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: در صورت تکمیل پروژه ورزشی جانبازان و معلولین استان، فدراسیون آمادگی دارد تا پس از ریشه کنی ویروس کرونا نسبت به ایجاد اردوهای تیم‌های ملی و برگزاری مسابقات کشوری در این استان اقدام نماید.‌

گفتنی است دکتر مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان نیز از مرتضوی رئیس سابق هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان سمنان قدردانی کرد.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu