1403/5/24

کد خبر: 28703

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه سرپرست نایب رئیس بانوان فدراسیون با نواب رئیس انجمن‌های ورزشی

جلسه سرپرست نایب رئیس بانوان با نواب رئیس انجمن‌های ورزشی امروز در فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، نصیری سرپرست نایب رئیس به منظور بررسی برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی بانوان، امروز یکشنبه یازدهم آبان ماه، جلسه‌ای را با حضور روشن‌اخگر نایب‌رئیس‌ والیبال‌نشسته، فتحی نایب‌رئیس بسکتبال با ویلچر، الماسی نایب‌رئیس پاراتیراندازی، امانی سرپرست نایب‌رئیسی پاراوزنه‌برداری و رسولی نایب‌رئیس انجمن افراد با هوش میانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرد.

در این نشست، برنامه‌های ورزشی پیش رو در بخش بانوان در حوزه‌های‌ قهرمانی، همگانی، آموزش و استعدادیابی ارائه و مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین راهکارها و پیشنهاداتی در خصوص انجام فعالیت‌ها در شرایط وجود بیماری کرونا و حفظ آمادگی جسمانی و روانی ورزشکاران، دانش‌افزایی مربیان، داوران و افزایش فعالیت‌های ورزشی و آموزشی به صورت مجازی و وبینارهای تخصصی مطرح شد.

در پایان، گلشنی مدیر ورزشی فدراسیون، با حضور در جلسه، به سوالات نواب رئیس بانوان در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی پاسخ داد.

گفتنی است جلسه نصیری با نواب رئیس بانوان انجمن‌های پارادوومیدانی، پارااسکی، پاراشنا و بوچیا نیز در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

 

عکس: رضا جوشقانی

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu