1403/5/24

کد خبر: 28952

1400-10-11 13:25:24

گروه‌بندی رقابت‌های والیبال نشسته بانوان مشخص شد

قرعه‌کشی هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته بانوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، جلسه قرعه‌کشی هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته بانوان، با حضور گلشنی مدیر ورزشی فدراسیون، آشوری رئیس سازمان، روشن‌اخگر نایب رئیس بانوان و شاهی دبیر انجمن و نمایندگان باشگاه‌های حاضر در این دوره امروز یکشنبه ۲۵ آبان ماه برگزار و گروه‌بندی تیم‌ها مشخص شد.

بر همین اساس، در گروه A تیم‌های ابومسلم شهر بهشت خراسان، هیئت آذربایجان غربی، هیئت هرمزگان و در گروه B فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن اصفهان، تجهیزات پزشکی عمرانی آمل با یکدیگر به صورت متمرکز در سه مرحله (رفت، برگشت و نهایی) به رقابت می‌پردازند.

مهدی آشوری درباره این دوره از مسابقات بیان کرد: از هفت تیمی که اعلام آمادگی کرده بودند، نمایندگان ۶ تیم حضور داشتند که لیگ سال جاری با همین تیم‌ها برگزار می‌شود.

رئیس سازمان لیگ در پایان با اشاره به اهمیت حفظ سلامتی ورزشکاران، کادر فنی و عوامل برگزاری گفت: با کسب مجوز ازسوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، حفظ پروتکل های بهداشتی و نظارت نمایندگان سازمان لیگ و فدراسیون این رقابت‌ها از نیمه اول آذر ماه در شهرهای کم خطر آغاز شود و در پایان دو مرحله رفت و برگشت، با توجه به امتیازات کسب شده، ۴ تیم به مرحله نهایی صعود می‌کنند، تا وضعیت جدول رده‌بندی و قهرمان لیگ مشخص شود.

 

 

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu