1403/5/24

کد خبر: 29010

1400-10-11 13:25:24

نخستین نشست نواب رئیس بانوان هیئت‌های ورزشی استان‌ها

اولین جلسه نواب رئیس بانوان هیئت‌های ورزشی جانبازان و معلولین استان‌ها به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، نشست نواب رئیس بانوان هیئت‌های ورزشی استان‌ها با هدف ارائه گزارشات، نقطه‌نظرها، پیشنهادات، راهکارهای توسعه کمی و کیفی ورزش بانوان در ابعاد ورزش قهرمانی، همگانی، استعدادیابی، آموزش، فعالیت ورزشکاران در دوران شیوع ویروس کرونا و نیز بررسی چالش‌ها و موانع موجود در ورزش بانوان هیئت‌ها در حیطه‌های مدیریتی، تجهیزات و امکانات، آموزش و کلاسبندی به صورت وبینار برگزار شد.

نصیری سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون، در ابتدا گزارشی از روند برنامه‌های این حوزه در سال ۹۸ و سپس فعالیت‌های انجام شده و پیش رو در سال ۹۹ ارائه کرد.

در ادامه، نواب رئیس هیئت‌ها نیز همراه گزارش عملکرد خود، درباره کمبودها و موانع توسعه ورزش بانوان جانباز و معلول و نیز شرایط ورزشکاران در دوران شیوع کووید ۱۹ در استان به گفت‌وگو پرداختند.

در این جلسه، نصیری همچنین ارتباط نواب رئیس هیئت‌های استان‌ها با نواب شهرستان‌های فعال و معاونت ورزش بانوان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها در جهت رشد و توسعه سریعتر ورزش بانوان را الزامی دانست و گفت: برای برنامه‌ریزی لازم در امور ورزشکاران، مربیان، داوران در دوران همه‌گیری کرونا، باید ارتباط بیشتری با آن‌ها داشت و از ایجاد آسیب‌های روانی و جسمی احتمالی برای ورزشکاران پیشگیری کرد.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون، در پایان به مصوبه اعضا هیئت رئیسه فدراسیون مبنی بر حمایت ویژه از ورزش بانوان جانباز و معلول کشور اشاره و از زحمات نواب رئیس هیت‌های استانی تقدیر و تشکر کردند.

 

عکس: رضا جوشقانی

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu