1403/5/24

کد خبر: 29128

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: پیگیر برگزاری اردوهای تیم ملی بعد از محدودیت های جدید کرونا هستیم

جلسه شورای مدیران فدراسیون، امروز چهارشنبه ۵ آذر ماه، مصادف با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) با حفظ پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، در آغاز این جلسه که با حضور رئیس، نایب رئیس، دبیر و مدیران فدراسیون تشکیل شد، اسبقیان به تبیین بخش هایی از فرمایشات مقام معظم رهبری درباره بسیج پرداخت.

رییس فدراسیون با اشاره به ویژگی های اخلاقی و شخصیتی بسیجیان از دیدگاه رهبر انقلاب گفت: بسیجی به مادیات وابسته نیست، این موضوع  در هشت سال دفاع مقدس ثابت شد. بسیاری از سرداران و فرماندهان جنگ تحمیلی، از نخبگان تحصیل کرده بودند و قصد ورود به عرصه نظامی را نداشتند اما عشق و علاقه به آرمان ها، آنها را راهی میدان دفاع از میهن کرد. بسیجی امیدوار به رحمت خداوند متعال، مسوولیت پذیر و منضبط است. او باید وظایفش را با آگاهی و خالصانه انجام دهد. بنابراین ما می بایست این اصول را سرلوحه کارها قرار دهیم.

اسبقیان ادامه داد: باید با بصیرت و معرفت پیش برویم و این فرمایشات مقام معظم رهبری هدیه امروز من به مدیران فدراسیون بود که در هفته بسیج تقدیم شما کردم.

وی افزود: شرایط خاص جامعه و شیوع بیماری کرونا به گونه ای است که تا حد امکان مسائل قرنطینه و توجه به محدودیت های جدید می بایست رعایت شود. البته ما پیگیر برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی در پایان محدودیت ها هستیم.

در پایان این جلسه گزارشی از فعالیت های آموزشی و رسانه ای فدراسیون در این روزها ارائه شد.

عکس: رضا جوشقانی

 

  

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu