1403/5/24

کد خبر: 29276

1400-10-11 13:25:24

حضور ورزشکاران جانباز و معلول در پویش «ورزش در خانه»

شیوع بیماری کرونا مانعی برای ورزشکاران جانباز و معلول نیست و آنها همگام با پویش ورزش در خانه، تمرین می کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، افزایش شیوع ویروس کووید ۱۹ در کشور باعث لغو اردوها، مسابقات باشگاهی، کشوری شده است و ستاد مبارزه با کرونا به منظور حفظ سلامتی ورزشکاران از آنها خواسته تا تمرینات خود را در خانه پیگیری نمایند.

ورزشکاران جانباز و معلول همگام با جامعه ورزش کشور با رعایت کامل دستورات ستاد مقابله با این بیماری، در پویش ورزش در خانه حضور یافتند تا ضمن آمادگی جسمانی خود برای حضور در رویدادهای مختلف، از مردم کشورمان دعوت نمایند برای حفظ سلامتی شان در خانه بمانند و ورزش کنند.

در کمپینی که با عنوان پویش در خانه آغاز شده است، ملی‌پوشان و دیگر ورزشکاران جانباز و معلول، همانند گذشته با تهیه ویدئو و تصاویری از فعالیت شان، همراهی خود را در این زمینه نشان دادند.

امیدواریم که این ویروس منحوس هر چه سریعتر ریشه‌کَن شود تا همانند گذشته شاهد فعالیت و درخشیدن ورزشکاران کشورمان باشیم.

  [video width="1920" height="1080" mp4="http://old.irisfd.ir/fa/wp-content/uploads/irisfd_images/ShahinIzadyar.mp4"][/video] [video width="720" height="720" mp4="http://old.irisfd.ir/fa/wp-content/uploads/irisfd_images/XorasanRazavi.mp4"][/video]   [video width="720" height="720" mp4="http://old.irisfd.ir/fa/wp-content/uploads/irisfd_images/ParaBadmintonIsfahan.mp4"][/video]

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu