1403/5/8

کد خبر: 3379

1400-10-11 13:25:24

سالن جدید تیراندازی کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین افتتاح شد

روز گذشته سالن جدید تیراندازی در کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین، توسط محمد رضا گلشنی، معاون ورزش قهرمانی فدراسیون، افتتاح شد.

این سالن با مساعد شرکت " آریو سرن" مجهز به هفت دستگاه سیبل الکترونیک ۱۰ متر بادی شده و قابل استفاده برای اردوهای تیم ملی و مسابقات خواهد بود.

رقیه اله کرمی، رئیس انجمن تیراندازی در این خصوص گفت: با توجه به برگزاری اردوهای تیم ملی برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا و حضور همزمان تعداد زیادی از ملی پوشان در تمرینات، این سالن به ما کمک می کند تا تمرینات همزمان و به صورت متمرکز برگزار شود و این مساله به روند پیشرفت برنامه های کادر فنی کمک شایان توجهی می کند.

وی افزود: از سوی دیگر مسابقات آزاد و سایر برنامه های داخلی فدراسیون نیز با وجود این سالن در مدت زمان کمتری برگزار می شود و در نهایت می توان برای سایر برنامه های آموزشی و توسعه تیراندازی نیز از آن استفاده کرد.

رئیس انجمن تیراندازی خاطر نشان کرد: شرکت "آریو سرن" در راه اندازی این سالن همکاری قابل توجهی با انجمن داشت و جا دارد از مسئولین محترم این شرکت قدرانی کنم و همچنین از مسوولین محترم فدراسیون که از این اقدام حمایت کردند، سپاسگزارم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu