1403/5/8

کد خبر: 3610

1400-10-11 13:25:24

تفاهم نامه همکاری مشترک میان کمیته ملی پارالمپیک و دانشگاه گیلان منعقد شد

دانشگاه گیلان و کمیته ملی پارالمپیک تفاهم نامه ای به منظور همکاری های مشترک به امضا رساندند.

این تفاهم نامه به منظور بهره گیری از توانمندی ها، ظرفیت های علمی، آموزشی و پژوهشی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان در زمینه ارتقای سطح خدمات رسانی به جامعه ورزشکاران جانباز و معلول کشور تنظیم شد و روز گذشته به امضای محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک و حمید محبی، رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان رسید.

محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک در این جلسه با تقدیر از حرکت ارزشمند دانشگاه گیلان  گفت: دانشگاه بعنوان یکی از پایه های ورزش جانبازان و معلولین است و محوریت کار و برنامه ریزی در پارالمپیک و فدارسیون براین اساس خواهد بود.

وی با اشاره به افتخارات ورزش جانبازان و معلولین در سالهای متمادی اظهار داشت: ورزش جانبازان و معلولین رتبه دوم ورزش کشور در سال 1395 را به خود اختصاص داد و در رشته های مختلف در رقابت های آسیایی جهانی و پارالمپیک برای کشورمان افتخار آفرین بوده است.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک افزود: هر جا علم در کنار عمل قرار گرفته است قطعا تضمین موفقیت بیشتر خواهد بود و باید تلاش نماییم تا فاصله ورزش و دانشگاه حداقل شود تا از ظرفیت های مجموعه های دانشگاههای در جهت بهبود عملکرد و کسب موفقیت استفاده نماییم.

دکتر حمید محبی رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان با اشاره به قدمت این دانشکده و رتبه جهانی آن بر اساس ارزیابی های بین المللی گفت: دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان بر اساس اعلام نظام رتبه بندی شانگهای در سال 2017 میلادی، در جمع برترین دانشکده های ورزشی جهان قرار گرفته و در ایران نیز رتبه ی نخست را به خود اختصاص داده است.

 وی افزود: آمادگی داریم با مجموعه ای از اساتید برجسته علوم ورزشی و امکانات موجود بتوانیم در مباحث آکادمیک مرتبط با ورزش جانبازن و معلولین فعالیت نماییم.

در مراسم امضای این تفاهم نامه، غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، عبداله پاکاری، مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران گیلان، دکتر رضی، رئیس دانشگاه گیلان، دکتر جهانگیر فدایی، رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین گیلان و دکتر حمید علی صمیمی و جمعی از مسئولین نیز حضور داشتند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu