1403/5/8

کد خبر: 3781

1400-10-11 13:25:24

تفاهم نامه همکاری فدراسیون با موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی، تفاهم نامه همکاری منعقد کرد.

در نشستی که به همین منظور ظهر امروز در محل فدراسیون برگزار شد، جمعی از مسئولین فدراسیون و این موسسه آموزش عالی حضور داشتند و درخصوص زمینه های همکاری مشترک تبادل نظر شد.

دکتر رضا زاده، معاون موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی نیز خاطر نشان کرد: هر دو سازمان در ماموریت های خود اشتراکات زیادی دارند و جامعه مخاطب ما یکی است. اینکه فدراسیون توانسته سه رشته را مصوب کند اقدام بسیار ارزشمندی است که نشان از تلاش و پشتکار مسئولین ذیربط دارد. موسسه آموزش عالی بهزیستی و تامین اجتماعی دارای 37 مرکز فعال در سراسر کشور است که از این بین 29 مرکز آموزشی استانی ،4 مرکز نیز شهرستانی است و 4 مرکز نیز به صورت خصوصی اداره می شود و تاکنون نزدیک به 19 هزار دانشجو در 37 رشته شاغل به تحصیل هستند.

با استفاده از ظرفیت های این موسسه آموزش عالی، ضمن کمک به توسعه سه رشته ی یاد شده در بخش ورزش جانبازان و معلولین، تلاش می شود تا به تدریج رشته های دیگر نیز به این مجموعه افزوده شود و زمینه ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نیز فراهم آید.

همچنین پیش بینی شده تا دوره های کوتاه مدت نیز در بخش آموزشی مربی گری و ... برگزار شود و فدراسیون نیز در زمینه معرفی مدرسین و همین طور سرفصل های دروس تخصصی با این موسسه آموزشی در تعامل باشد.

با انعقاد این تفاهم نامه تلاش می شود سه رشته ی یاد شده تا بهمن ماه سال جاری در دفترچه ی راهنمای انتخاب رشته مراکز علمی و کاربردی درج و امکان انتخاب آنها توسط علاقه مندان فراهم شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu