1403/5/24

کد خبر: 38565

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه شورای مدیران فدراسیون

جلسه شورای مدیران فدراسیون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، این جلسه امروز چهارشنبه هفدهم شهریور ماه، با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان، مشاوران و مدیران فدراسیون تشکیل شد.

در ابتدای جلسه اسبقیان ضمن آرزوی سلامتی برای تمام بیماران و ریشه کن شدن هرچه زودتر ویروس منحوس کرونا بیان کرد: موفقیت کاروان ورزشی سردار دل ها را به تمام همکاران و مدیران فدراسیون تبریک عرض می کنم که در طول یکسال گذشته با وجود سختی هایی که به دلیل بیماری کرونا وجود داشت شرایط را به گونه ای فراهم کردند تا ورزشکاران ما بتوانند با آمادگی کامل راهی رقابت های پارالمپیک شوند.

وی ادامه داد: تمام مسابقات ملی پوشان را دنبال کردیم. خوشبختانه ورزشکاران ما با کسب مدال های خوشرنگ موفقیت های زیادی را رقم زدند. در طول مدت برگزاری رقابت های پارالمپیک، با برنامه ریزی مناسبی که انجام شده بود اردوهای جوانان را هم پیگیری کردیم تا شاهد موفقیت تیم های ملی این رده در رقابت های بحرین باشیم.

اسیقیان افزود: به طور حتم عملکرد انجمن ها و تیم های ملی در پارالمپیک مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت تا با برنامه ریزی مناسب بتوانیم در بازی های پاراآسیایی چین ضمن حفظ جایگاه مان، ارتقا هم داشته باشیم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: از مسئولین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک تشکر و قدردانی می کنم که در طول این مدت از فدراسیون و ورزشکاران حمایت کردند تا اهدافی که مد نظرمان بود در پارالمپیک اجرایی شود. امیدوارم که با تداوم حمایت ها و فعالیت های فدراسیون شاهد موفقیت ورزشکاران مان در بازی های پاراآسیایی بحرین و چین باشیم.

در ادامه جلسه حمیدی دبیر فدراسیون ضمن تبریک موفقیت های ملی پوشان در پارالمپیک، عنوان کرد: در تمام طول مدت این مسابقات عملکرد تیم ها   ورزشکاران را زیر نظر داشتم تا کلیه موارد برای ارزیابی و بررسی عملکرد انجمن ها ثبت شود تا بتوانیم روندمان را برای بازی های پاراآسیایی چین با قدرت ادامه دهیم.

دبیر فدراسیون عنوان کرد: از همین امروز به دنبال برنامه ریزی برای کسب موفقیت در مسابقات چین هستیم و امیدوارم که بتوانیم در رویدادهای پیش رو موفق باشیم.

مدیران حاضر در این جلسه نیز ضمن تبریک موفقیت های تیم های ملی در پارالمپیک توکیو در خصوص برنامه های در دست اقدام واحدهای خود گزارشی را ارائه دادند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu