1403/5/8

کد خبر: 3919

1400-10-11 13:25:24

بوشهر از استان های موفق و با برنامه در کلاس بندی است/ کلاس بندی 100 ورزشکار جدید استان انجام شد

امید میرزاحسینی، مدیر کلاس بندی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین از کلاس بندی 100 ورزشکار جدید در استان بوشهر خبر داد.

وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون در این خصوص گفت: استان بوشهر در زمینه معرفی ورزشکاران جدید بسیار موفق است و هر سال برنامه کلاس بندی در این استان انجام می شود.

مدیر کلاس بندی فدراسیون خاطر نشان کرد: در هر نوبت نزدیک به 100 ورزشکار و گاهی نیز بیشتر، کلاس بندی می شوند و برای شروع فعالیت های ورزشی راهنمایی های لازم را دریافت می کنند. این آمار نشان دهنده برنامه ریزی، توجه و فعالیت خوب هیات بوشهر در زمینه استعداد یابی و توسعه ورزش معلولین در این استان است و جای تقدیر دارد.

میرزاحسینی افزود: در برنامه کلاس بندی امسال با دکتر بهروز برجسته همراه بودیم و نفراتی که از شهرستان های مختلف به بوشهر آمده بودند معاینه و شرایط فیزیکی آنها بررسی شد و بیشترین رشته هایی که این ورزشکاران به آن هدایت شدند، دو ومیدانی، تنیس روی میز، بدمینتون و قایقرانی بودند و البته رشته های دیگری نیز به ورزشکاران معرفی شد که بیشترین فراوانی مربوط به این 4 رشته بود.

وی گفت: نزدیک به 30 درصد از مراجعین از بانوان بودند که آمار نسبتا خوبی است و نزدیک به 90 درصد از افرادی که کلاس بندی شدند نیز در گروه سنی جوانان بودند و می توانند اگر در مسیر درست قرار بگیرند در آینده برای استان و حتی تیم های ملی پشتوانه خوبی باشند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu