1403/5/23

کد خبر: 39425

1400-10-11 13:25:24

دو انتصاب جدید در هیئت استان / دیدار مسئولین هیئت دیلم با فرمانده نیروی انتظامی

رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین بوشهر، طی احکامی، عضو جدید هیئت رئیسه استان و رئیس هیئت شهرستان جم را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، طی حکمی از سوی ایزدی رئیس هیئت بوشهر و با حضور حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی ، عباس دوراهکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم، مهندس معین راستین به عنوان رئیس هیئت این شهرستان و مسلم رضایی به عنوان عضو جدید هیئت رئیسه هیئت استان معرفی شدند.

دیدار مسئولین هیئت دیلم با فرمانده نیروی انتظامی

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ، محمد امین لیراوی رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان دیلم، حسین داوودی رئیس هیئت و حجت الاسلام اکبر خدری دبیر هیئت با فرمانده نیروی انتظامی سرهنگ رضا اسماعیلی و معاونین ایشان در نیروی انتظامی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی از سرهنگ اسماعیلی تقدیر صورت گرفت.

برگزاری نشست مسئولین هیئت با اداره ورزش و جوانان کنگان نشستی با حضور رضایی رئیس و طاهری دبیر هیئت کنگان با مجید احمدی رئیس اداره ورزش و جوانان برگزار شد. که در این جلسه ضمن تقدیر از فعالیت های فرهنگی_ ورزشی در شهرستان کنگان برای ورزش جانبازان و معلولین، در خصوص دستورالعمل و آئین نامه حمایت از ورزش این حوزه و هماهنگی جهت برنامه های هفته پارالمپیک بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu