1403/5/23

کد خبر: 39494

1400-10-11 13:25:24

اقدامات استانی به مناسبت ایام هفته پارالمپیک

هیئت ورزش های جانبازان و معلولین اصفهان از اقدامات این استان به مناسبت ایام هفته ملی پارالمپیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، هیئت اصفهان اقدامات مختلفی را در سطح این استان انجام داده است.

برگزاری دوره داوری بسکتبال با ویلچر

باحضور داوران فعال در لیگ برتر بسکتبال باویلچر و با هدف ارتقاء علمی و آشنایی با آخرین مقررات داوری، همزمان با هفته پارالمپیک با رعایت شیوه نامه های بهداشتی سمینار پیش فصل داوران بسکتبال باویلچر استان اصفهان به میزبانی هیئت ورزش های جانبازان و معلولین شهرستان خمینی شهر با حضور فرشاد هاشمی به عنوان مدرس در استادیوم ورزشی قدس برگزار شد.

حضور ورزشکاران بوچیا در چهار باغ اصفهان

 به مناسبت هفته پارالمپیک با شعار «پارالمپیک و خانواده» به همت اعضای کمیته بوچیا هیئت استان، ورزشکاران این رشته به همراه خانواده هایشان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در چهارباغ اصفهان حضور پیدا کردند.

 برگزاری دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور پارابدمینتون

همزمان با هفته پارالمپیک دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور پارابدمینتون جانبازان و معلولین در اصفهان در گروه آقایان و بانوان برگزار شد.

برگزاری مسابقات ورزش های الکترونیک در استان

به مناسبت هفته پارالمپیک و به همت کمیته ورزش های الکترونیک هیئت و با همکاری معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و اداره ورزش و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، سومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای تحرکی جانبازان و معلولین با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در دو گروه آقایان و بانوان در مجموعه ورزشی شهید میثمی برگزار شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu