1403/5/23

کد خبر: 39724

1400-10-11 13:25:24

اقدامات استانی به مناسبت ایام هفته تربیت بدنی

هیئت ورزش های جانبازان و معلولین بوشهر از اقدامات این استان به مناسبت ایام هفته تربیت بدنی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، هیئت بوشهر اقدامات مختلفی را در سطح این استان انجام داده است.

تقدیر از خانواده معزز شهید مصدق در دشتستان

مراسم تقدیر از خانواده معزز شهید مصدق همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور کمارج حاجی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، اطمینان رئیس هیئت ورزش‌های همگانی، ستار فتحی رئیس هیئت شهرستان و جمعی از ورزشکاران جانباز و معلول، در محل گلزار شهدای امام سجاد (ع) برازجان برگزار و از خانواده شهید والامقام تجلیل صورت گرفت.

برگزاری همایش و مسابقات ورزشی در دشتی

جشنواره فرهنگی ورزشی در شهرستان دشتی، با حضور دهقانی نائب رئیس هیئت استان و معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان، حسین پور رئیس اداره ورزش و جوانان، چیکانی رئیس اداره بهزیستی،هاشمی رئیس و کادر هیئت شهرستان، علی اکبری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، قاسم هزمیتیان عضو و نایب رئیس شورای شهر اسلامی شهر، خالقی رئیس دفتر نماینده مجلس در شهرستان دشتی و تنگستان، مراد زارع رئیس اعتبارات و عالیات، حیدری مدیر مدارس استثنایی و جمعی از ورزشکاران در ورزشگاه تختی شهر خورموج با رعایت پروتوکل های بهداشتی برگزار و در پایان هدایایی به نفرات برتر اهدا شد

تقدیر از ورزشکاران معلول مدال آور کشوری و استانی

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش از ورزشکاران معلول مدال آور کشوری و استانی شهرستان دیّر با حضور مهندس ابراهیمی شهردار، محمد آلبوغبیش رئیس شورای شهر دیّر، رئیس اداره بهزیستی شهرستان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

برگزاری جشنواره ورزش های همگانی در شهرستان گناوه

هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین شهرستان گناوه با همکاری شورای اسلامی شهر، اداره ورزش و جوانان، اداره بهزیستی، انجمن توانخواهان صبور، کانون مرکز توانبخشی گلهای آسمانی و خادمیاران رضوی شهرستان، جشنواره فرهنگی ورزشی همگانی را در مجموعه ورزشی استادیوم شهید سراجی شهر گناوه برگزار  کرد که در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

برگزاری مسابقات دوومیدانی در شهرستان تنگستان

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، هیئت شهرستان تنگستان، مسابقات دوومیدانی را با حضور ورزشکاران و مسئولین شهرستان در مجموعه ورزشی شهر اهرم برگزار کرد که در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

برگزاری جشنواره ورزشی در شهرستان دشتستان

هیئت دشتستان جشنواره فرهنگی ورزشی را با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار کرد و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد. همچنین مسئولین هیئت، مسابقات فوتبال روی میز یادواره شهید محمد مصدق را با حضور جمعی از ورزشکاران جانباز شهر برازجان در محل ورزشگاه اختصاصی این هیئت با همکاری و حمایت اداره ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برگزار کرد و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

   

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu