1403/5/23

کد خبر: 39893

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه شورای مدیران فدراسیون

جلسه شورای مدیران فدراسیون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، این جلسه امروز شنبه هشتم آبان ماه، با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان، مشاوران و مدیران فدراسیون تشکیل شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این جلسه بیان کرد: برنامه راهبردی که تنظیم شده است از سوی کشاورز ترک مدیر آموزش فدراسیون مورد ارزیابی و رصد قرار گیرد تا اقدامات فدراسیون بر اساس این برنامه پیگیری و انجام شود.

رئیس فدراسیون ضمن تشکر از تمام مدیران برای تلاش هایشان، گفت: باید با همکاری هم تمام فعالیت های فدراسیون را به بهترین نحو پیش ببریم تا باز هم در مسابقات مختلف داخلی و بین المللی شاهد موفقیت ورزشکارانمان باشیم.

در ادامه جلسه حمیدی دبیر فدراسیون عنوان کرد: اردوها در شرایط خیلی خوبی در حال برگزاری است و ملی پوشان ما واکسن را دریافت کردند. در حال برنامه ریزی برای رقابت های قهرمانی کشور دو و میدانی و وزنه برداری هستیم. همچنین مسابقات جهانی والیبال نشسته، پارالمپیک زمستانی را در پیش داریم که در تلاشیم با بهترین برنامه ریزی در این رویدادها حاضر شویم.

دبیر فدراسیون اظهار کرد: باید برای تمام مسابقات داخلی و برون مرزی آماده شویم تا باز هم شاهد موفقیت ورزشکارانمان در میادین مختلف باشیم که در این راستا انجمن ها و هیئت های استانی نیز باید ما را همراهی کنند. همچنین باید در خصوص استعدادیابی و پشتوانه سازی تیم های ملی برنامه ریزی انجام شود تا در رقابت های آینده بتوانیم از عنوان های قهرمانی و جایگاه مان دفاع کنیم.

در پایان شکری مدیر اداری و پشتیبانی فدراسیون به ارائه گزارشی از وضعیت اردوهای تیم های ملی و نیز مسابقات قهرمانی کشور دو و میدانی پرداخت.همچنین مدیران حاضر در این جلسه نیز در خصوص برنامه های در دست اقدام واحدهای خود گزارشی را ارائه دادند.

عکس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu