1403/5/8

کد خبر: 4083

1400-10-11 13:25:24

برای سومین سال پیاپی قهرمان مسابقات بانوان شدیم/ قدردان حمایت های باشگاه پیام از ورزش معلولین هستیم

نیلوفر قنبری، مربی تیم بوچیا باشگاه پیام ارتباطات تهران، با همراهی تیمش برای سومین سال پیاپی عنوان قهرمانی رقابت های باشگاهی بانوان را بدست آورد.

وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون در این خصوص گفت: تیم بوچیا باشگاه پیام ارتباطات تهران نزدیک به 7 سال است که تشکیل شده و در این مدت در مسابقات کشوری بزرگسالان همیشه عنوان قهرمانی یا نایب قهرمانی را داشتیم و در سه دوره مسابقات باشگاهی بانوان نیز قهرمان شدیم.

قنبری گفت: از مسئولین باشگاه پیام ارتباطات بسیار سپاسگزار هستیم که با وجود اینکه ارتباط مستقیمی با افراد دارای معلولیت ندارند اما زمینه ای را فراهم کردند که از سال 86 در چند رشته مثل بدن سازی، تنیس روی میز، بوچیا و تیراندازی، ورزشکاران دارای معلولیت فعالیت داشته باشند.

مربی تیم پیام ارتباطات تهران خاطر نشان کرد: تیم بوچیای این باشگاه در مجموع 25 ورزشکار ثابت دارد که از میان آنها نزدیک به 12 نفر به صورت حرفه ای فعالیت می کنند و به صورت ثابت هفته ای سه جلسه تمرین داریم. خوشبختانه سه ورزشکار از این باشگاه نیز تا کنون به عنوان ملی پوش در خدمت تیم ملی بوچیا بوده اند.

وی در پایان افزود: مسابقات باشگاهی فرصت بسیار خوبی است که ورزشکاران جدید در قالب تیم های باشگاهی توانمندی های خود را محک بزنند و تعامل بیشتری میان تیم هایی که در استان های مختلف فعالیت دارند برقرار شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu