1403/5/21

کد خبر: 43391

1400-10-11 13:25:24

برگزاری نشست سالانه نایب رئیس بانوان فدراسیون با نواب رئیس هیئت‌های ورزشی جانبازان و معلولین استان ها

نشست سالانه نواب رئیس بانوان هیئت‌های ورزشی جانبازان و معلولین استان ها امروز به صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، نشست سالانه نواب رئیس بانوان هیئت‌های ورزشی جانبازان و معلولین استان ها امروز شنبه بیست و سوم بهمن ماه با حضور دکتر لیموچی نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک، اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر، نصیری نایب رئیس بانوان، گلشنی مدیر ورزشی و کشاورز ترک مدیر آموزش فدراسیون و نواب رئیس بانوان ۲۸ استان به صورت وبینار برگزار شد.

در ابتدا جلسه اسبقیان رئیس فدراسیون با تاکید بر اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی هیئت های استانی بیان کرد: اگر نواب رئیس هیئت ها پیگیر این مصوبه باشند می توانند از ظرفیت ها و فرصت های آن برای توسعه و پیشرفت ورزش بانوان جانباز و معلول استفاده نمایند.

وی ادامه داد: نواب رئیس هیئت ها در مسیر توسعه ورزش قرار دارند و می توانند با ارتقا ظرفیت ها به افزایش بانوان مربی، داور در استان کمک کنند.

رئیس فدراسیون در پایان ضمن تشکر از نواب رئیس هیئت های استانی، گفت: که باید با تدبیر و مدیریت مسائل را پشت سر بگذاریم و در کنار ورزش حرفه ای، مسائل فرهنگی را نیز توسعه دهیم.

در ادامه این نشست، حمیدی دبیر فدراسیون عنوان کرد: در سالی که گذشت، هیئت های استانی فعالیت های خوبی داشتند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. به دنبال توسعه ساخت تجهیزات ملی هستیم تا با حمایت از تولیدات داخلی بتوانیم نیازهای استان ها را برطرف سازیم.

در ادامه، نصیری نایب رئیس بانوان فدراسیون، شرح مختصری از عملکرد سال ١٣٩٩ ورزش بانوان ارائه داد و به حضور در مسابقات داخلی، مدال‌آوری در رقابت‌های خارجی و روند برگزاری اردوهای تیم‌های ملی در سال جاری اشاره کرد و در پایان به تبیین وضع موجود، دستاوردها، فرصت‌ها و چشم‌انداز آینده ورزش بانوان پرداخت.

در بخش دیگری از این نشست، دکتر لیموچی، نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک نیز اظهار داشت: نواب رئیس هیئت‌های استانی بازوان فدراسیون هستند. در طول این سال‌ها شاهد رشد حضور بانوان در مسابقات بین‌المللی، پارالمپیک‌ها هستیم. امیدوارم که در سال آینده آموزش و سطح مشارکت بین‌المللی بانوان با حمایت فدراسیون‌های ورزشی، در عرصه داوری نیز توسعه بیشتری داشته باشد.

نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک گفت: در حالی که بانوان ما از سالیان قبل به عنوان پرچمدار در رژه مسابقات حضور داشتند، IPC  به تازگی بر این موضوع تاکید کرده است که این نشان از توجه مسئولین کشورمان به حضور بانوان در عرصه ورزش دارد.

در ادامه، گلشنی مدیر ورزشی فدراسیون بر پرسش و پاسخ از سوی نواب رئیس هیئت ها تاکید کرد تا در این جلسه سوالات و مسائل نواب رئیس مطرح شود.

کشاورز ترک مدیر آموزش فدراسیون نیز درباره حضور بانوان در کلاس‌ها و کارگاه‌ها توضیحاتی داد و بر رشد استقبال آن‌ها از ارتقای دانش تأکید کرد.

در پایان نیز نواب رئیس بانوان هیئت‌ها ضمن ارائه گزارش عملکردشان، درخواست‌ها و مسائل مربوط به استان خود را مطرح کردند و مسئولین فدراسیون به پاسخگویی و ثبت موضوعات پرداختند.

عکس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu