1403/5/20

کد خبر: 44611

1400-10-11 13:25:24

پیام تبریک رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به مناسبت آغاز سال جدید

اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین فرا رسیدن سال ۱۴۰۱ را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ، سیدمحمد شروین اسبقیان طی پیامی نوروز ۱۴۰۱ را به جامعه ورزش کشور به ویژه خانواده  ورزش جانبازان و معلولین تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ"

یاد و نام شهدا، امام عزیز شهدا و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می دارم و به روح پاکشان سلام، صلوات و درود می فرستم.

آغاز سال ۱۴۰۱ و بهار طبیعت را پیشگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت قهرمان ایران و ورزشکاران عزیز در سراسر کشور به ویژه ورزشکاران جانبازان و معلولین تبریک و تهنیت عرض می کنم.

سالی که گذشت، سال سخت و پرکاری برای همکاران عزیزمان در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بود. حضور در بازی های پارالمپیک توکیو و بازی های پاراآسیایی جوانان بحرین و درخشش فوق العاده ورزشکاران مان در این دو رویداد مهم بین المللی با رویکرد فرهنگی موجب تحسین مقام معظم رهبری و ملت قهرمان ایران شد.

انشاالله در سال جدید، رویداد مهم بازی های پاراآسیایی هانگژو چین را در پیش خواهیم داشت که امیدوارم با تلاش همه هیئت های استانی، کادر فنی و ملی پوشان درخشش ورزشکارانمان در این دوره از بازی ها نیز استمرار داشته باشد.

در خاتمه وظیفه خودم می دانم از حمایت های خوب وزارت ورزش و جوانان، برادر بزرگوارم حاج آقا محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک و همکارانشان تشکر و قدردانی داشته باشم و همچنین دست تمام روسای محترم هیئت های استانی و انجمن های ورزشی فدراسیون را می فشارم و از تلاش های گسترده آنها در راستای توسعه ورزش جانبازان و معلولین تشکر می کنم و آرزوی سلامتی برای تمامی عزیزان دارم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu