1403/5/19

کد خبر: 45350

1400-10-11 13:25:24

حضور مسئولین فدراسیون در دیدار رئیس جمهور با جامعه ورزش

اسبقیان رئیس، نصیری نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین همراه اله کرمی و کردستانی با آیت‌الله رئیسی، رئیس محترم جمهور دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، آیت‌الله رئیسی، رئیس محترم جمهور شب گذشته با ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان و مدیران ورزشی کشور دیدار کردند.

در این مراسم محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، اسبقیان رئیس، نصیری نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین همراه اله کرمی و کردستانی حضور داشتند.

در جریان این دیدار ورزشکاران و مدیران ورزشی با تبیین مشکلات خود از اقدامات صورت گرفته قدردانی و پیشنهاداتی را در راستای تسریع برنامه های توسعه ای ورزش در سه حوزه همگانی، قهرمانی ،حرفه ای و زیر ساختها بیان کردند.

در این جلسه رقیه اله کرمی رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین در مورد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و وظایف دستگاه های اجرایی در خصوص اجرای مصوبه و همچنین توسعه ورزش جانبازان و معلولین مطالبی را بیان نمود.

در این دیدار شال و تندیس مرام پهلوانی توسط دکتر باران چشمه دبیر ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی کشورو‌عضو شورای عالی ورزش کشور به رئیس‌جمهور اهدا شد و در پایان این نشست صمیمانه هر یک ازورزشکاران حاضر با حضور در کنار رئیس محترم جمهور با وی به طور خصوصی نیز گفت وگو کردند.

گفتنی است نگاه ویژه به پیشکسوتان ورزشی، کوتاه کردن دست دلالان از ورزش، حل مسائل مالی و کمک به بودجه فدراسیون‌ها، بیمه، مسکن و اشتغال ورزشکاران، عدم برخورد چند وجهی و سلیقه‌ای با رشته‌های ورزشی و فراهم‌سازی امکانات برای تیم ملی فوتبال کشور جهت حضور موفق در مسابقات جام جهانی، از جمله مسائل و درخواست‌هایی بود که ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان در حضور رئیس جمهور مطرح کردند. سپس نماز جماعت به امامت آیت الله رئیسی رئیس محترم جمهور برگزار شد.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu