1403/5/19

کد خبر: 45697

1400-10-11 13:25:24

برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیئت استان مرکزی

مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان مرکزی امروز به صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مجمع عمومی سالیانه هیئت مرکزی، امروز یکشنبه هجدهم اردیبهشت ماه، به ریاست اسبقیان و با حضور نصیری نایب رئیس بانوان و ماندگار فرد سرپرست امور استان های فدراسیون، حقدادی مدیرکل و یزدی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و عباسی کارشناس مجامع اداره کل ورزش و جوانان استان، نصیری رئیس و دیگر مسئولان هیئت، نمایندگان مربیان، داوران، ورزشکاران، باشگاه ها و روسای هیئت های شهرستانی استان مرکزی به صورت مجازی و وبینار برگزار شد.

در ابتدای مجمع، نصیری از عملکرد و فعالیت های سالیانه هیئت در سال ‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در زمینه ورزش همگانی، قهرمانی و فرهنگی و نیز برنامه های تقویم ورزشی هیئت در سال ۱۴۰۱ و سپس خزانه دار هیئت درباره حسابرسی مالی گزارشی را ارائه کردند.

زاهدی معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مرکزی بیان کرد: از نصیری رئیس هیئت و همکارانشان برای تلاش هایی که برای ورزش جانبازان و معلولین داشتند، تشکر و قدردانی می کنم. خوشبختانه با پتانسیلی که در هیئت وجود دارد شاهد حضور ورزشکاران استان در اردوهای تیم‌های ملی هستیم.

وی گفت: هیئت پویا و فعالی داریم که در بخش‌های مختلف توانسته عملکرد خوبی داشته باشد. امیدوارم با حمایت های فدراسیون باز هم شاهد تداوم این موفقیت باشیم.

حقدادی مدیرکل اداره ورزش و جوانان در مجمع عنوان کرد: از مسئولین فدراسیون، هیئت و همکارانم در اداره کل تشکر می کنم. امیدوارم در سال جاری نیز شاهد افزایش موفقیت و افتخارآفرینی ورزشکاران جانباز و معلول باشیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان در پایان گفت: امیدوارم مسئولین هیئت در سال ۱۴۰۱ به ورزش بانوان و بحث استعدادیابی بیشتر گذشته بپردازند و در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی هیئت و ورزشکاران استان موفق باشند.

اسبقیان رئیس فدراسیون در مجمع گفت: به روح پاک شهدا و امام عزیز شهدا درود و صلوات می فرستم. از حقدادی مدیرکل و همکارانشان در اداره ورزش و جوانان و نصیری رئیس و همکارانشان در هیئت تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: اقدامات هیئت به جهت حضور ورزشکاران استان در اردو تیم ملی و مسابقات کشوری قابل تقدیر است. همان طور که در مجمع اشاره شد، امیدواریم هیئت در تقویم سال جاری خود برنامه های بیشتری را به ورزش بانوان و بحث استعدادیابی اختصاص دهد.

رئیس فدراسیون در خصوص مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: این مصوبه از سوی رئیس محترم جمهور ابلاغ شده و به منزله قانون است. در این مصوبه وظایفی برای ۱۶ دستگاه اجرایی تعریف شده که فرصتی برای هیئت و اداره کل است تا با استفاده از آن به توسعه ورزش جانبازان و معلولین کمک کنند. امیدوارم با برگزاری جلسه با استانداری شاهد اجرایی شدن این مصوبه در استان مرکزی باشیم.

در پایان تقویم ورزشی، برنامه های هیئت و مفاد مجمع با تائید اعضا تصویب شد.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu