1403/5/19

کد خبر: 45964

1400-10-11 13:25:24

مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی فرصتی برای توسعه ورزش جانبازان و معلولین است

اسبقیان در مجمع عمومی هیئت هرمزگان گفت: توسعه رشته‌های ورزش جانبازان و معلولین، بحث استعدادیابی، ورزش حوزه بانوان و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی باید در اولویت برنامه های هیئت قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، اسبقیان رئیس فدراسیون در مجمع بیان کرد: به روح پاک شهدا و امام عزیز شهدا سلام و صلوات ‌می‌فرستم. خداوند را شاکرم که امروز فرصت شد تا به همراه حمیدی دبیر فدراسیون در استان شهید پرور و قهرمان پرور هرمزگان حضور پیدا کنم. در بدو ورود با هماهنگی مسئولین اداره کل ورزش و جوانان و هیئت استان بر مزار شهدای سرافراز حاضر شدیم و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردیم.

وی ادامه داد: بسیار خوشحالم که یکی از نمایندگان پر تلاش مجلس شورای اسلامی، مسئولیت هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان هرمزگان را بر عهده دارد.

اسبقیان افزود: از اعضای حاضر در این مجمع به ویژه شهردار بندرعباس تشکر و قدردانی می کنم. باید بگویم فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، فدراسیون خاطره‌ها است و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نگاه ویژه ای به ورزش جانبازان و معلولین دارد و خدمت به این فدراسیون و ورزشکاران آن پاداش الهی دارد.

رئیس فدراسیون اظهار کرد: یکی از مهم ترین مسائل، آمار ورزشکاران سازمان یافته استان است و امیدوارم که هیئت در سال جاری تعداد تمام ورزشکاران جانباز و معلول استان را به طور دقیق ثبت کنند.

وی عنوان کرد: توسعه رشته‌های ورزش جانبازان و معلولین، بحث استعدادیابی و ورزش حوزه بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در اولویت برنامه های هیئت قرار گیرد. همچنین می بایست با نظارت رئیس و دبیر هیئت، نایب رئیس بانوان هیئت اقدامات لازم را برای رشد و توسعه ورزش بانوان انجام دهد‌ تا شاهد افزایش حضور بانوان استان در ورزش جانبازان و معلولین باشیم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی رئیس محترم جمهور ابلاغ شده و به منزله قانون و لازم الاجرا است. که در این مصوبه، رئیس فدراسیون به عنوان دبیر ستاد موظف است گزارش‌های خود را به صورت ماهانه به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه دهد. در این مصوبه وظایفی برای ۱۶ دستگاه اجرایی مشخص شده است تا فرصتی برای توسعه ورزش جانبازان و معلولین ایجاد شود. در استان‌ها نیز باید ستاد این مصوبه تشکیل شود تا با پیگیری عملکرد دستگاه‌ها بتوانند ضمن استفاده از فرصت ایجاد شده، گزارش عملکرد استان خود را ارائه کنند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu