1403/5/8

کد خبر: 4658

1400-10-11 13:25:24

رشد هفتاد درصدی حضور ورزشکاران در دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور

سید محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو، در مراسم افتتاحیه دومین دوره رقابت های قهرمانی کشور پاراتکواندو حضور داشت.

وی درگفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در خصوص این رقابت ها گفت: به نسبت دوره گذشته شاهد رشد هفتاد درصدی حضور ورزشکاران در مسابقات قهرمانی کشور هستیم و این نشانگر اقبال ورزشکاران دارای معلولیت به این رشته است و امیدواریم در دوره های آتی ورزشکاران بیشتری از سراسر استان ها حضور یابند.

پولادگر خاطر نشان کرد: فدراسیون تکواندو از ده سال گذشته که مسابقات بخش معلولین توسط فدراسیون جهانی برگزار شد، سرمایه گذاری خوبی در این بخش کرده است و از این فرصتی که مهیا شد برای کسب افتخار برای کشور عزیزمان استفاده کردیم.

رئیس فدراسیون تکواندو  گفت: در حال حاضر پاراتکواندو ایران در شرایط خوبی قرار دارد و 5 نفر از ملی پوشان ما در جایگاه اول تا سوم  رنکینگ جهانی قرار دارند و این جایگاه نوید بخش اتفاقات خوبی در بازی های پارالمپیک توکیو خواهد بود.

وی اضافه کرد: امیدواریم حضور بانوان در بخش پاراتکواندو نیز به زودی پر رنگ شود و بتوانیم در این بخش هم برای کشورمان افتخاراتی کسب کنیم و دستاوردهای خوبی که پاراتکواندو در مسابقات اخیر داشت انگیزه و امید را برای ادامه ی مسیر و توسعه این رشته افزایش می دهد.

 

دومین دوره رقابت های قهرمانی کشور پاراتکواندو از صبح امروز در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران آغاز شده و عصر امروز به کار خود پایان می دهد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu