1403/5/18

کد خبر: 46634

1400-10-11 13:25:24

برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیئت استان یزد

مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان یزد امروز به صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مجمع عمومی سالیانه هیئت یزد، امروز چهارشنبه یازدهم خرداد ماه، به ریاست اسبقیان و با حضور دکتر پورسلمانی مدیرکل و دکتر هاشمی معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره ورزش و جوانان یزد، ماندگار فرد سرپرست امور استان های فدراسیون، دکتر عطابخش رئیس و دیگر مسئولان هیئت، نمایندگان مربیان، داوران، ورزشکاران، باشگاه ها و روسای هیئت های شهرستانی استان یزد به صورت مجازی و وبینار برگزار شد.

در ابتدای مجمع، حسینی دبیر هیئت از عملکرد و فعالیت های سالیانه هیئت در سال ‌های ۱۴۰۰ در زمینه ورزش همگانی، قهرمانی و فرهنگی و نیز برنامه های تقویم ورزشی هیئت در سال ۱۴۰۱ و سپس خزانه دار هیئت درباره حسابرسی مالی گزارشی را ارائه کردند.

اسبقیان رئیس فدراسیون ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر آغاز دهه کرامت، بیان کرد: بسیار خوشحالم که امروز فرصت شد تا در این مجمع در کنار شما باشم. از دکتر پورسلمانی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و نیز دکتر عطابخش رئیس هیئت تشکر می کنم که به توسعه ورزش جانبازان و معلولین در استان یزد کمک می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت ورزش بانوان، امیدوارم هیئت و اداره کل ورزش و جوانان اعتبارات این حوزه را در سال جاری افزایش دهد تا شاهد رشد بانوان ورزشکارمان باشیم.

اسبقیان افزود: استعدادیابی از دیگر مباحث مهمی است که نباید از آن غافل شد و امیدوارم که اداره کل و هیئت با همکاری نهادهای ذیرربط، ورزشکاران مستعد جانباز و معلول استان را شناسایی کنند. همچنین پیگیری مجموعه ورزشی نیمه تمام از دیگر مواردی است که باید در استان به دنبال آن باشید.

رئیس فدراسیون با بیان اینکه فلسفه ورزش جانبازان و معلولین، توانمندی و افتخار آفرینی است، گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز با همین هدف مطرح شده است. با توجه به اینکه ستاد اجرای مصوبه در استان ها نیز وجود دارد مدیرکل و رئیس هیئت می توانند با برگزاری جلسه با دستگاه های مربوطه پیگیر اجرای مصوبه در استان باشند و از ظرفیت آن برای توسعه ورزش جانبازان و معلولین استفاده کنند.

در پایان تقویم ورزشی، برنامه های هیئت و مفاد مجمع با تائید اعضا تصویب شد و اعضا هیئت رئیسه نیز انتخاب شدند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu