1403/5/18

کد خبر: 46731

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه شورای مدیران فدراسیون

جلسه شورای مدیران فدراسیون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، این جلسه امروز چهارشنبه هجدهم خرداد ماه، با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان، مشاوران و مدیران فدراسیون تشکیل شد.

اسبقیان در ابتدا جلسه کسب موفقیت های تیم های ملی بسکتبال با ویلچر آقایان و بانوان را تبریک گفت و بیان کرد: از زحمات همکارانم آقای گلشنی و خانم برادران تشکر و قدردانی می کنم که در زمان حضور تیم ملی در رقابت ها همکاری لازم را داشتند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شاهد اثربخشی مسائل فرهنگی در تیم های ملی هستیم و عملکرد ملی پوشان ما به گونه ای بود که در وزارت ورزش و جوانان از رفتار آنها در مسابقات تایلند تشکر و قدردانی شد.

در ادامه این جلسه گلشنی مدیر ورزشی فدراسیون در خصوص عملکرد تیم ملی بسکتبال با ویلچر آقایان و بانوان در مسابقات تایلند گفت: ملی پوشان ما با عملکرد خوبی که داشتند تواستند ضمن ارتقا جایگاه خود نسبت به دوره قبلی رقابت های آسیا و اقیانوسیه، سهمیه مساباقت جهانی را بدست آورند. امیدوارم با تداوم حمایت های مسئولین فدراسیون شاهد موفقیت های آنها در مسابقات امارات باشیم.

مدیران حاضر در این جلسه در خصوص برنامه های در دست اقدام واحدهای خود گزارشی را ارائه دادند.

گفتنی است در پایان تقدیرنامه هایی که از سوی وزیر ورزش و جوانان برای خانم حسینی مسئول و آقای جوشقانی کارشناس واحد روابط عمومی فدراسیون ارسال شده بود، توسط رئیس فدراسیون اهدا شد.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu