1403/5/8

کد خبر: 4709

1400-10-11 13:25:24

توانمندی های ابوالفضل در ورزش باعث شد تا معلولیتش را از یاد ببریم

کبری شفاعی، مادر ابوالفضل ایمانی، جوان ترین پاراتکواندو کار حاضر در دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور است که پیرامون فعالیت فرزندش در این رشته گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد. شفاعی در خصوص آغاز فعالیت های ورزش ابوالفضل گفت: همیشه دوست داشتیم فرزندمان به خاطر معلولیت خانه نشین و دور از اجتماع نباشد و به خاطر همین تصمیم گرفتیم که از سن کم او را وارد فعالیت های اجتماعی کنیم و برای این کار ورزش را انتخاب کردیم.

وی افزود: ابوالفضل از سن 4 سالگی وارد ژیمناستیک شد و حالا 10 ساله است. از یک سال پیش و به توصیه ی استادش در ژیمناستیک وارد تکواندو هم شد و هر دو رشته را با هم دنبال می کند. چرا که استادش فیزیک و شرایط جسمانی او را برای این رشته مناسب دید و تشخیص داد که مستعد حضور در تکواندو هم هست. مادر ابوالفضل ایمانی خاطر نشان کرد: ابوالفضل در حال حاضر کمربند قرمز دارد و امیدوارم به زودی در این رشته به جایگاه خوبی برسد. ورزش باعث شده تا با دیدن توانمندی هایش، معلولیتش را نبینم، در صورتی که در گذشته این طور نبود و خیلی به این مساله فکر می کردم.

وی در پایان گفت : از خانم نجفی و آقای سبکبال، مربیان ژیمناستیک و استاد منصور برجیان، مربی تکواندو، که برای پیشرفت ابوالفضل زحمات زیادی کشیدند تشکر می کنم. ابوالفضل ایمانی از اسلامشهر، در دومین دوره رقابت های قهرمانی کشور در بخش حرکات نمایشی یا پومسه، شرکت کرد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu