1403/5/9

کد خبر: 4810

1400-10-11 13:25:24

تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولین ایران عازم مالزی می شود

ملی پوشان تیم دوچرخه سواری جانبازان و معلولین، برای شرکت در رقابت های پیست قهرمانی آسیا، 25 بهمن ماه عازم مالزی می شوند.

فرهاد عصفوری، رئیس انجمن دوچرخه سواری جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: همان طور که قبلا اعلام شد، مسابقات قهرمانی آسیا در بخش پیست به میزبانی مالزی برگزار می شود و ایران نیز با سه نماینده خود در این مسابقات شرکت می کند.

وی افزود: تیم ملی کشورمان 25 بهمن ماه عازم این مسابقات می شود و مسابقات از 26 بهمن ماه آغاز خواهد شد و سه ملی پوش ایرانی در مسابقات انفرادی و تیمی حاضر می شوند.

رئیس انجمن دوچرخه سواری تصریح کرد: رقابت های بخش انفرادی در دو قسمت یک کیلومتر انفرادی و تعقیبی و رقابت های تیمی نیز در بخش تیم اسپرینت برگزار خواهد شد و در تمام این بخش ها نماینده داریم.

عصفوری گفت: پس از پایان اردوی تیم  در اهواز، سه دوچرخه سوار تیم ملی وارد تهران شده اند و امروز و فردا در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تمرین می کنند و فردا شب نیز عازم مالزی می شوند.

تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلوین ایران با ترکیب بهرام سلیمانی (فارس)، علیرضا قاسمی (تهران) و مهدی محمدی ( زنجان) با سرپرستی فرهاد عصفوری، در رقابت های قهرمانی آسیا در بخش پیست، شرکت می کند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu