1403/5/17

کد خبر: 48276

1400-10-11 13:25:24

در رقابت های جهانی بوسنی به دنبال ارتقا رنکینگ تیم ملی هستیم

ایرانمنش گفت: هدفمان در مسابقات جهانی بوسنی به دنبال راتقا رنکینگ تیم ملی نسبت به دوره گذشته هستیم.

مریم ایرانمنش سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: باتوجه به اینکه ملی پوشان در فاصله دو اردو، تمرینات خود را انجام می دهند، در اردوها شاهد آمادگی بالایی از سوی ورزشکاران هستیم که نویدبخش روزهای درخشان و موفق برای تیم ملی بانوان در مسابقات جهانی است.

وی ادامه داد: اکنون ۱۵ ورزشکار در تیم ملی حضور دارند اما ترکیب اعزامی به رقابت ها شامل ۱۲ ملی پوش است و به همین جهت در اردو متصل به اعزام، ترکیب نهایی مشخص خواهد شد.

ایرانمنش تصریح کرد: در ترکیب تیم ملی، بازیکنان جوان بیشتر از با تجربه ها است. ترکیب تیم ملی جوان شده است. این ورزشکاران را از بررسی لیگ والیبال نشسته بانوان انتخاب کردیم. امیدوارم با استعدادیابی که در مسابقات های لیگ امسال انجام می شود شاهد بازیکنان جوان مستعد بیشتری در تیم ملی باشیم.

وی در خصوص تیم های حاضر در مسابقات جهانی عنوان کرد: فیلم بازی تیم های دیگر کشورها را رصد و آنالیز کردیم. تیم ها ارتقا خوبی داشتند اما ما نیز با تمریناتی که در این اردوها داریم می توانیم در این رقابت ها عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی افزود: باتوجه به اینکه شیوع بیماری کرونا در دو سال اخیر باعث تعطیلی رقابت های ورزشی شد، اکنون رقابت های جهانی اولین رویدادی است که بعد از بازی های جاکارتا تجربه می کنیم و این مسابقات فرصتی است تا عملکرد ملی پوشان را برای بازی های پاراآسیایی ارزیابی کنیم.

ایرانمنش اظهار داشت: در رقابت های جهانی به دنبال ارتقا جایگاه و رنکینگ تیم ملی بانوان نسبت به دوره مسابقات جهانی هلند هستیم و امیدوارم که به این هدف دست پیدا کنیم و در نهایت در بازی های پاراآسیایی نیز نتیجه درخشانی را بدست آوریم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در پایان گفت: از مسئولین فدراسیون و انجمن برای حمایت هایی که از تیم ما داشتند، تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم که با کسب نتیجه خیلی خوب در مسابقات جهانی بتوانیم این حمایت ها را به بهترین شکل پاسخ دهیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu