1403/5/17

کد خبر: 48526

1400-10-11 13:25:24

برگزاری نشست صمیمانه روسای هیئت های استانی با مدیران فدراسیون

نشست صمیمانه روسای هیئت های استانی با مدیران فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، نشست صمیمانه روسای هیئت های استانی با مدیران فدراسیون امروز سه شنبه یازدهم مرداد ماه برگزار شد.

در ابتدا جلسه، اسبقیان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام مام محرم الحرام و خیر مقدم به حاضرین در نشست بیان کرد: خداوند را شاکرم که امروز بعد از دوسال و شیوع بیماری کرونا، این فرصت فراهم شد تا بتوانیم به صورت حضوری در کنار شما باشیم.

وی ادامه داد:نشست امروز فرصتی است تا با شنیدن صحبت‌ها و نکات شما روسا و نمایندگان محترم استان ها، در خصوص مسائل مختلف به تبادل نظر بپردازیم.

رئیس فدراسیون گفت: دو سال سخت را به دلیل بیماری کرونا پشت سر گذاشتیم. با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک و همچنین همکاری شما در استان‌ها و رعایت پروتکل های بهداشتی در اردوها، شاهد موفقیت تیم‌های ملی و ورزشکاران کشورمان در پارالمپیک توکیو و بازی های پاراآسیایی بحرین و دیگر رویدادهای بین المللی بودیم.

در ادامه نشست، روسا و نمایندگان استان ها به ارائه نظرات خود پرداختند.

در پایان نشست، اسبقیان عنوان کرد: امروز موارد مختلفی از سوی روسا و نمایندگان هیئت های استانی مطرح شد.من نکات را یادداشت کردم. کرونا شرایط را برای ما سخت کرد و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجامع را وبیناری برگزار کردیم تا سلامت همکاران ما در استان ها با مشکلی مواجه نشود و نتوانستیم حضوری در برخی از استان ها حاضر شویم. شما پیشتازان و پرچم داران عرصه ورزش جانبازان و معلولین در خط مقدم ورزش هستید.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی قانون و لازم الاجراست. شما می بایست از طریق مدیران کل استان ها پیگیر اجرای آن باشید. ما هم پیگیر هستیم.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu