1403/5/17

کد خبر: 48847

1400-10-11 13:25:24

در گرندپری مراکش به دنبال ارزیابی رکورد ملی پوشان هستیم

رضایی گفت: مسابقات گرندپری مراکش فرصتی است تا بعد از پارالمپیک توکیو، رکورد ملی پوشان را در سطح بین المللی ارزیابی کنیم.

بهمن رضایی سرمربی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: اردوهای آمادگی تیم ملی در دو گروه مردان و بانوان در حال برگزاری است و ملی پوشان ما آماده حضور در مسابقات بین اللملی مراکش می شوند.

وی ادامه داد: ورزشکاران به لحاظ رکورد و آمادگی جسمانی در شرایط خوبی به سر می برند و تمریناتشان را زیر نظر مربیان تیم ملی پیگیری می کنند. رقابت های مراکش بعد از مسابقات پارالمپیک فرصتی است تا وضعیت ملی پوشان را به لحاظ ثبت رکورد مورد ارزیابی قرار دهیم و حریفان مان را بسنجیم.

رضایی افزود: تورنمنت بین المللی هر ساله برگزار می شود و خوشبختانه با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون این فرصت فراهم شد تا ملی پوشان ما بتوانند عملکردشان را ارزیابی کنند و برای رقابت های پیش رو آماده شوند.

سرمربی تیم ملی عنوان کرد: بعد از مسابقات مراکش، اردوها ادامه خواهد داشت چرا که در سال آینده مسابقات قهرمانی جهان که آغاز توزیع سهیمه پارالمپیک پاریس است  و بازی های پاراآسیایی هانگژو را در پیش داریم و تلاش می کنیم تا بهترین نتایج را در این دو رویداد مهم بدست آوریم.

رضایی در خصوص تیم ملی (ب) اظهار داشت: رقابت های قهرمانی کشور رده سنی جوانان و نوجوانان برگزار شد و پس از بررسی عملکرد ورزشکاران، نفرات مدعو به اردوی تیم ملی را اعلام خواهیم کرد. این تیم با هدف استعدادیابی و پشتوانه سازی تشکیل می شود تا در آینده بتوانیم جوانان مستعد را به تیم ملی معرفی کنیم و در بازی های پاراآسیایی جوانان در تاشکند نتایج درخشانی را رقم بزنیم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: امیدوارم در مسابقات بین المللی مراکش ملی پوشان ما با ثبت بهترین رکوردها، مدال های خوشرنگی را بدست آورند و عملکرد خوبی داشته باشند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu