1403/5/17

کد خبر: 48858

1400-10-11 13:25:24

در مسابقات بین المللی مراکش به دنبال ارتقا رکوردم هستم

امیری گفت: رقابت های بین المللی مراکش برای من اهمیت بالایی دارد چرا که بعد از پارالمپیک می توانم عملکردم را ارزیابی کنم.

حامد امیری ملی پوش دو و میدانی جانبازان و معلولین در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: به منظور کسب آمادگی برای رقابت های گرندپری مراکش و بازی های پاراآسیایی هانگژو در اردو حضور دارم و تمریناتم را مدت ها است که زیر نظر کادر فنی پیگیری می کنم. در مسابقات مراکش در سه ماده پرتاب نیزه، دیسک و وزنه شرکت خواهم کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با حمایت های کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون شرایط اردوها به لحاظ محل تمرین و تغذیه بسیار مناسب است و استان زنجان آب و هوایی مطلوبی برای تمرین دارد. این شرایط به ما کمک می کند تا بتوانیم به آمادگی مد نظر کادر فنی برسیم.

امیری افزود: مسابقات مراکش برای من بسیار مهم است چرا که بعد از پارالمپیک توکیو فرصت پیدا می کنم تا عملکردم را در میدان بین المللی ارزیابی کنم. در این رویداد می خواهم رکورد پرتاب نیزه ام در پارالمپیک توکیو را ارتقا دهم. امیدوارم که به این هدفم برسم و در کنار کسب مدال طلا، رکورد تازه ای را ثبت کنم.

ملی پوش دو و میدانی عنوان کرد: سال آینده به لحاظ برگزاری مسابقات قهرمانی جهان،کسب سهمیه پارالمپیک و بازی های پاراآسیایی هانگژو بسیار حائز اهمیت است و امیدوارم بتوانم با آمادگی بالا در تمام رویداد ها حاضر شوم و با کسب خوشرنگ ترین مدال ها، برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

امیری تصریح کرد: تعویق زمان برگزاری بازی های پاراآسیایی هانگژو فرصتی شد تا تعداد اردوها افزایش یابد و تمرین بیشتری داشته باشیم. البته این مورد برای حریفانمان هم صدق می کند. به همین جهت باید نهایت استفاده را از این فرصت ایجاد شده ببرم تا بهترین رکوردها را در این بازی ها ثبت نمایم.

ملی پوش دو و میدانی در پایان گفت: امیدوارم با تحقق اهدافم بتوانم با کسب مدال های خوشرنگ مسابقات برای کشورم افتخار آفرینی کنم و به بهترین شکل حمایت های کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون را پاسخ دهم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu