1403/5/17

کد خبر: 48932

1400-10-11 13:25:24

عملکرد تیم ملی در بازی های کشورهای اسلامی فوق العاده بود

اقبالی گفت: با نتایجی که در بازی های کشورهای اسلامی رقم خورد، انتظارات ما از ملی پوشان محقق شد.

محمد حسین اقبالی رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: عملکرد تیم ملی در بازی های کشور های اسلامی فوق العاده بود و انتظاراتی که از ملی پوشان داشتیم با نتایج بدست آمده محقق شد.

وی ادامه داد: پیش از این قرار بود تیم ملی کشورمان با ۱۲ ملی پوش راهی این رقابت ها شود که کشور میزبانی با قانونی که در بحث کلاسبندی اعلام کرد باعث شد ترکیب تیم ملی به پنج ملی پوش کاهش پیدا کند.

اقبالی افزود: کسب این مدال های خوشرنگ نتیجه یک کار تیمی بود. حمایت هایی که از سوی مسئولین فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک صورت گرفت و تلاش ها و زحمات کادر فنی و ملی پوشان باعث شد تا ۱۵ مدال رنگارنگ توسط شناگران ما در بازی های کشورهای اسلامی کسب شود.

رئیس انجمن تصریح کرد: از حمایت ها و همراهی مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون شنا تشکر و قدردانی می کنم که شرایطی را فراهم کردند تا ملی پوشان ما با اردوهای خوبی که برگزار شد با آمادگی کامل راهی مسابقات شوند.

اقبالی اظهار داشت: در مسیر این موفقیت، هیئت های استانی نیز نقش بسزایی داشتند چرا که با استعدادیابی و شناخت شناگران مستعد استان و معرفی آنها به انجمن و تیم ملی، کمک زیادی به ما کردند که از آنها تشکر و قدردانی می کنم.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با برگزاری رقابت های قهرمانی کشور تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک، فرصتی فراهم شد تا جوانان مستعد را شناسایی کنیم و به طور حتم با حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک اردو تیم ملی (ب) را برگزار خواهیم کرد تا پشتوانه ای برای تیم ملی بزرگسالان باشد.

اقبال بیان کرد: برای ترکیب تیم ملی اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو، نتایج رقابت های قهرمانی کشور و بازی های کشورهای اسلامی را در حضور مسئولین فدراسیون مورد ارزیابی قرار می دهیم تا ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در این رقابت ها مشخص شود.

رئیس انجمن در پایان گفت: امیدوارم با تداوم حمایت های فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک بتوانیم برنامه های انجمن و تیم ملی را اجرایی کنیم و با برگزاری اردوهای آمادگی برای تیم ملی الف و ب، در مسابقات آینده شاهد ادامه درخشش ملی پوشان باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu