1403/5/17

کد خبر: 49209

1400-10-11 13:25:24

فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین الگویی برای دیگر فدراسیون ها است

دکتر عبدالحمید احمدی رئیس انجمن نویسندگان و خبرنگاران ورزشی کشور در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در تمامی ابعاد ورزشی الگویی برای دیگر فدراسیون ها است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، دکتر سید عبدالحمید احمدی مشاور وزیر ورزش و جوانان و رئیس انجمن نویسندگان و خبرنگاران ورزشی نویس کشور در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید صارمی، از خبرنگاران به عنوان یار مسئولان یاد کرد و گفت: ورزش جانبازان و معلولین ایران برای جهان الهام بخش است و دستیابی به این مهم حاصل سالها تلاش، ممارست، همفکری و تعامل مجموعه سطوح مختلف مدیریتی و ابعاد ورزشی است.

وی افزود: از محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای زحمات و تلاش هایی که در ورزش جانبازان و معلولین کشیدند تشکر و قدردانی می کنم. این فدراسیون به لحاظ فنی، مدیریتی، فرهنگی و اخلاقی عملکرد بسیار درخشانی داشته و الگویی برای دیگر فدراسیون ها است.

احمدی افزود: این فدراسیون با برنامه ریزی دقیق و کارآمد، کارهای مربوط به فدراسیون را پیش می‌برد و این گزارش که توسط آقای اسبقیان امروز ارائه شد نشان می‌دهد که تمامی امور با برنامه ریزی دقیق به اجرا در می آید.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در پایان با بیان اینکه هم اکنون ورزش جانبازان و معلولین برای تمامی جهان الهام بخش است، گفت: بیان این مطلب نتیجه بسیار بزرگی است که نشان می دهد تلاش های ارزشمندی صورت گرفته تا روند رو به رشد ورزش جانبازان و معلولین کشورمان در سطح جهانی حفظ شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu