1403/5/17

کد خبر: 49641

1400-10-11 13:25:24

اولین هدف ورزشی ام با کسب خوشرنگ ترین مدال جام جهانی کامل شد / آرزوی ام ایستادن روی سکوی قهرمانی پارالمپیک است

شاهی گفت: جام جهانی کره جنوبی به دلیل حضور قهرمانان دنیا در سطح بالایی برگزار شد.

نسرین شاهی ملی پوش دو و میدانی جانبازان و معلولین در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد:مسابقات جام جهانی کره جنوبی از سطح بالایی برخوردار بود چرا که تمام قهرمانان دنیا حضور داشتند و خوشحالم که توانستم در اولین حضورم با ایستادن روی سکو قهرمانی برای کشورم افتخار آفرینی کنم و اکنون با انگیزه بالاتری برای مسابقات جهانی امارات آماده می شوم.

وی ادامه داد: در زمان اردوها تمرینات را با دقت تمام زیر نظر کادر فنی پیگیری کردم که این باعث می شد رکوردهای خوبی را ثبت کنم و این مسیری شد تا در زمان مسابقات بتوانم بهترین خودم باشم و نتیجه لازم را بدست آورم.

شاهی افزود: حریفان با تجربه و قهرمان جهان در مسابقات کره جنوبی حضور داشتند و رسیدن به مدال طلا کار ساده ای نبود چرا که بهترین ها دنیا در این رویداد شرکت کرده بودند.

ملی پوش تیراندازی عنوان کرد: پس از کسب مدال طلا مسابقات، شدت خوشحالی خانواده و دوستانم برای من بسیار با ارزش بود و استقبال آنها از این موفقیت باعث دلگرمی و انگیزه ام شد. امیدوارم که باز هم بتوانم در مسابقات آینده این شادی را به آنها و مردم کشورم هدیه کنم.

وی عنوان کرد: اولین هدفم در تیراندازی حضور در تیم ملی و سپس شرکت در مسابقات برون مرزی بود که خوشبختانه این هدف با کسب خوشرنگ ترین مدال کامل شد و اکنون بالاترین هدف و آرزوی ورزشی ام افتخار آفرینی در پارالمپیک پاریس است که در راه رسیدن به این هدف باید در مسابقات و میادین مختلف برون مرزی بتوانم از عنوان قهرمانی ام دفاع کنم.

ملی پوش تیراندازی در پایان گفت: از حمایت مسئولین فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم با تداوم این حمایت ها تیم ملی کشورمان در تمامی مسابقات آینده موفق باشد و من نیز بتوانم با کسب سکو قهرمانی پرچم کشورم را به اهتزاز در آورم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu