1403/5/16

کد خبر: 50179

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه شورای مدیران فدراسیون

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، این جلسه امروز یکشنبه هفدهم مهر ماه با حضور رئیس، دبیر، مشاوران و مدیران برگزار شد.

در ابتدا جلسه اسبقیان ضمن تبریک آغاز هفته وحدت بیان کرد: رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) چراغ راهی برای مردم است. شرایط خاصی را پشت سر می گذاریم و اکنون در میدان آزمایش قرار داریم. همان طور که در زمان دفاع مقدس جوانان ما سربلند از این میدان بیرون آمدند و با نثار جان خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران دفاع کردند امروز هم مردم ما در این آزمایش سربلند خواهند شد و باردیگر به دشمن نشان می دهند که پای آرمان های نظام و رهبر معظم انقلاب ایستاده اند.

وی ادامه داد: دو برنامه مهم در پیش روی فدراسیون است. ابتدا هفته پارالمپیک را در پیش داریم که با همکاری شما مدیران و کارکنان فدراسیون برنامه ریزی های خوبی در راستای اجرای این هفته پیش بینی شده است و پس از آن هفته تربیت بدنی و ورزش را در پیش داریم که می بایست در این خصوص برنامه ریزی لازم صورت گیرد تا برنامه های این هفته نیز برگزار شود.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: فردا مراسم کنگره شهدای ورزش کشور است که به طور حتم نمایندگان فدراسیون ما نیز در این مراسم شکوهمند حضور خواهند داشت.

در ادامه مدیران حاضر در خصوص برنامه های در دست اقدام واحدهای خود گزارشی را ارئه دادند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu