1403/5/16

کد خبر: 50329

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: نگران هستم؛ وزارت امور خارجه به کمک ما بیاید

با توجه به تلاش‌ها و اقدامات وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برای اعزام تیم ملی والیبال نشسته به مسابقات جهانی، ویزای ملی‌پوشان صادر نشده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، سید محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص صادر نشدن ویزای تیم ملی والیبال نشسته کشورمان گفت: فدراسیون و وزارت ورزش تمام تلاش‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرده است تا ویزای ملی‌پوشان صادر شود اما تا به امروز خبری از ویزا برای تیم ملی والیبال نشسته‌مان نبوده است. نگران عدم صدور ویزای تیمی هستم که ۹ دوره در پارالمپیک شرکت کرده است و ۷ دوره قهرمان شده است. تیم ملی کشورمان با افتخاراتی که کسب کرده است و توانایی که در تیم ملی وجود دارد، مطمئنا یکی از فینالیست‌های رقابت‌های جهانی است. ما و وزارت ورزش و جوانان تمام تلاش خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرده‌ایم و تا هفته آینده باید ویزای ملی‌پوشان صادر شود؛ چراکه اعضای تیم ملی باید دهم آبان ماه راهی بوسنی شوند.

وی افزود: در این میان با وزارت امور خارجه هم صحبت کردیم تا اقدامات لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دهد و امیدوارم با ورود وزارت امور خارجه به این مسئله هرچه سریع‌تر مشکل ویزای ملی‌پوشان حل شود. ما تا به امروز نگذاشته‌ایم این مسئله به اردوی تیم ملی کشیده شود؛ چراکه ملی‌پوشان باید با تمرکز لازم به تمرینات خود برسند و پیگیری کنند و در واقعیت ورود چنین بحث‌هایی به اردوی تیم ملی درست نیست. ما به عنوان مقام مسئول تمام پیگیری‌ها و تمام تلاش‌های خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنیم تا هرچه سریع‌تر این مشکل برطرف شود.

اسبقیان در پایان خاطرنشان کرد: باز هم می‌گویم تیم ملی والیبال نشسته ایران ۷ سال قهرمان پارالمپیک است و باید در این مسابقات حضور پر قدرت داشته باشد. امیدوارم با کمک ویژه وزارت محترم خارجه این موضوع را به صورت جدی پیگیری و نگرانی رفع شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu