1403/5/9

کد خبر: 5042

1400-10-11 13:25:24

برنامه های آماده سازی تیم ملی برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا از سال جدید آغاز می شود

علیرضا الهاکی، رئیس انجمن بدمینتون جانبازان و معلولین در خصوص برگزاری دوره های آموزشی مربی گری و داوری و نیز رویدادهای پیش روی انجمن، گفتگویی با روابط عمومی انجام داد.

وی در این خصوص گفت: طی روزهای گذشته دوره ی آموزشی تطبیقی مربی گری و داوری در رشته بدمینتون در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برگزار شد و خوشبختانه با استقبال خوبی که از این دوره آموزشی شد و نیز با توجه به اینکه تعدادی از علاقه مندان موفق به حضور نشدند، بر آن شدیم تا به زودی دوره  های مشابه را با همکاری مدیریت آموزش برگزار کنیم.

الهاکی افزود: این دوره برای اولین بار بود که برگزار می شد و سطح شرکت کنندگان بالا بود و توانستیم مطالب خوبی را منتقل کنیم و این افراد می توانند با تعاملی که با هیات های استانی برقرار می شود، به توسعه رشته بدمینتون در شهرستان ها کمک شایان توجهی کنند.

رئیس انجمن بدمینتون خاطر نشان کرد: طبق اعلام قبلی، رقابت های رشته بدمینتون در باز های پاراآسیایی جاکارتا برگزار می شود و قرار هست از ایران نیز در این رشته نماینده داشته باشیم.

وی گفت: به همین منظور می بایست از سال آینده برنامه ریزی برای برگزاری اردوهای آمادگی و نیز در صورت فراهم شدن شرایط، مسابقات داخلی، انجام شود و از پتانسیل موجود برای تشکیل تیم ملی استفاده کنیم.

الهاکی در پایان اضافه کرد: همچنین در نظر داریم دوره های آموزشی مربی گری در درجه سه و سایر بخش ها را برگزار کنیم و از این طریق به گسترش روزافزون این رشته کمک کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu