1403/5/16

کد خبر: 50522

1400-10-11 13:25:24

جشنواره علمی ورزشی گرامیداشت روز پارالمپیک و همایش ملی تربیت بدنی و علوم ورزشی استان سمنان

جشنواره علمی ورزشی گرامیداشت روز پارالمپیک و همایش ملی تربیت بدنی و علوم ورزشی با رویکردهای نوین در ورزش جانبازان و معلولین استان سمنان امروز با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، جشنواره علمی ورزشی گرامیداشت روز پارالمپیک با رویکرد استعداد یابی ویژه ورزشکاران جانباز و معلول و همایش ملی تربیت بدنی و علوم ورزشی با رویکردهای نوین در ورزش جانبازان و معلولین استان سمنان با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت این استان، امروز چهارشنبه بیست و هفتم مهرماه با حضور اسبقیان رئیس فدراسیون، مسئولین استان، ورزشکاران و دانشجویان سمنان برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این همایش ضمن تشکر از دکتر نعمتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان، کارکنان، دانشجویان و استادان گروه تربیت بدنی این دانشگاه به خاطر برپایی همایش امروز، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم از نتایج علمی این همایش در راه پیشبرد ورزش جانبازان و معلولین بهره ببریم.

وی افزود: استان سمنان، همواره ورزشکاران افتخار آفرینی را تقدیم جامعه ورزش کشور کرده است. آئین پارالمپیک، همت، عشق به میهن، فتوت و جوانمردی است و شعار پارالمپیک سریعتر، قویتر و بالاتر است که امروز در ورزشکاران پارالمپیکی کشورمان در مسابقات مختلف پارالمپیک و پاراآسیایی تجلی پیدا می‌کند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: قهرمانان ارزشمند ما ثابت کرده‌اند معلولیت محدودیت نیست و خواستن توانستن است. امیدوارم تمامی ورزشکاران جانباز و معلول ما در راهی که جنبش پارالمپیک دنبالش است که همان توانمند سازی ورزشکاران با صرف فعل خواستن است موفق و پیروز باشند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu