1403/5/16

کد خبر: 50689

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه شورای مدیران فدراسیون

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، نشست مدیران فدراسیون امروز سه شنبه سوم آبان ماه، با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان، مشاوران و مدیران فدراسیون تشکیل شد.

در این جلسه اسبقیان ضمن تشکر و قدردانی از همکران فدراسیون به جهت برگزاری برنامه های هفته پارالمپیک و هفته تربیت بدنی و ورزش، بیان کرد:  اتفاقات خوبی با تلاش های شما رقم خورد. با سعی و کوشش جدی به طور حتم موفقیت ها تدوام خواهد داشت و باز هم شاهد رضایت مسئولین از عملکرد فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین خواهیم بود.

وی ادامه داد: دکتر کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در صحبت های بازدید روز گذشته خود به صمیمیت و فضای خوبی که در فدراسیون وجود دارد اشاره کردند که این نشان از تاثیر رفتار خوبی است که در این مجموعه وجود دارد.

رئیس فدراسیون گفت: ما یک تیم هستیم و با هم کار می کنیم تا موفقیت ها ادامه داشته باشد. خسروی وفا افتخار ورزش جانبازان و معلولین است و ما باید به گونه ای عمل کنیم که ادامه دهنده مسیر او در این فدراسیون باشیم.

حمیدی دبیر فدراسیون در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان و حمایت های رئیس فدراسیون، گفت: در تلاش هستیم تا برنامه ریزی لازم را برای برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در چند رشته انجام دهیم و پیگیر تشکیل تیم های پایه در رشته های دو و میدانی، وزنه برداری هستیم.

مدیران حاضر در این جلسه در خصوص برنامه های انجام شده واحدهای خود گزارشی را ارائه دادند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu