1403/5/16

کد خبر: 50899

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه مسئولین فدراسیون با تیم های ملی والیبال نشسته مردان و بانوان و بدرقه ملی پوشان

مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با اعضای تیم ملی والیبال نشسته مردان و بانوان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه ای با حضور اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر فدراسیون، کشفیا رئیس انجمن والیبال نشسته با اعضای تیم ملی مردان و بانوان و همچنین خبرنگاران اعزامی به رقابت های جهانی بوسنی امروز دوشنبه نهم آبان ماه برگزار شد.

در این جلسه اسبقیان ضمن عرض تسلیت برای شهادت زائران شاهچراغ و محکوم کردن این حرکت تروریستی، بیان کرد: بسیار خوشحالم که امروز فرصت شد که با عنایت از پروردگار متعال و احترام به شهیدان راهی رقابت های جهانی می شویم. ملی پوشان ما تجربه حضور در میدان بین المللی را دارند و توفیق شد تا من نیز همراه شما باشم. خوشحالم که در جمع پرافتخارترین ورزشکاران و تیم قرن هستم.

رئیس فدراسیون گفت: موفقیت های شما ورزشکاران و تلاش همکرانم باعث شد تا در جلسه هیئت رئیسه کمیته ملی پارالمپیک، حاج آقا خسروی وفا از عملکرد فدراسیون ابراز رضایت کنند که این باعث افتخار برای من و فدراسیون است. امیدوارم که در این رویداد نیز شاهد درخشیدن تیم های ملی والیبال نشسته باشیم و دست پر به کشور بازگردیم.

در ادامه این جلسه، هادی رضایی سرمربی و علی کشفیا رئیس انجمن والیبال نشسته نکاتی را در خصوص این اعزام بیان کردند.

گفتنی است پیش از آغاز جلسه کاروان اعزامی کشورمان با حضور بر مزار شهید گمنام فدراسیون، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با عبور از زیر قرآن کریم بدرقه شدند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu